Zobacz zakulisowy materiał pokazujący, jak powstawał Metal Gear Solid V: Ground Zeroes

Gry
583V
Zobacz zakulisowy materiał pokazujący, jak powstawał Metal Gear Solid V: Ground Zeroes
Michał Madanowicz | 28.04.2014, 15:28

Od premiery minął już ponad miesiąc, więc pewnie na półkach co poniektórych gra powolutku przyrasta już kurzem. Hideo Kojima postanowił więc przypomnieć o swojej produkcji, publikując materiał wideo pokazujący zakulisowe prace nad grą.

Czasami bardzo łatwo zapominamy lub wręcz nie zdajemy sobie sprawy, jak bardzo skomplikowanym procesem jest stworzenie gry wideo. Poniższy zakulisowy materiał po raz kolejny uświadamia nam, że w tego typu projekty zaangażowane są setki osób, pełniących najróżniejsze role.

Dalsza część tekstu pod wideo

W opublikowanym wideo zobaczycie fragmenty sesji motion capture, facial capture oraz wysiłki związane z renderowaniem 3D.

A teraz pomyślcie, że wszystko to dotyczy jedynie prologu do głównego dania, jakim będzie . Ogrom prac związanych z kolejną częścią przygód Big Bossa jest dla mnie niewyobrażalny.

Metal Gear Solid: Ground Zeroes do sprzedaży trafił 20 marca - naszą recenzję tego tytułu przeczytać możecie tutaj. Data premiery The Phantom Pain nie jest jeszcze oficjalnie znana, spekuluje się, że będzie to marzec przyszłego roku.

Źródło: www.twinfinite.net

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper