Destiny chce być największym shooterem jaki widziała branża gier wideo
to międzyplanetarny shooter-RPG od Bungie, który swoim rozmachem ma zawstydzić innych przedstawicieli gatunku. Ekipa, która poprzednio była mocno związana z marką Halo nie zwykła rzucać słów na wiatr i obiecuje, że ich najnowsza produkcja nie zawiedzie pod względem rozmiaru lokacji.
Jeśli wierzyć Bungie, jedna planeta z ma być dużo większa, niż niejeden świat z ich poprzednich projektów.
Każda z lokacji w Destiny jest mniej więcej wielkości całego świata zawartego w Halo: Reach.
Jest to wielce wiążąca wypowiedź, bowiem Halo: Reach należydo jednej z większych odsłon serii, a w Destiny widzieliśmy do tej pory około 12 lokacji, co razem daje nam świat co najmniej o 12 razy większy niż w ich poprzedniej produkcji.
Dodajmy do tego cykl dnia i nocy, zmienną pogodę, parę ras i klas postaci i możemy mówić o największym projekcie nad jakim pracowała ekipa Bungie.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Destiny.