Watch_Dogs będzie unikalnym doświadczeniem dzięki DualShock 4
Oczekiwania wobec produkcji studia Ubisoft Montreal są bardzo wysokie, co nie może dziwić, mając w pamięci hype, jaki został wykreowany wokół tego tytułu. Starszy producent Dominic Guy zapewnia jednak, że jest w stanie im sprostać, m.in. dzięki wykorzystaniu zróżnicowania dedykowanych platform.
Twórcy zamierzają wykorzystać gadżety dostępne ekskluzywnie na określonych konsolach, jak np. touchpad w kontrolerze DualShock 4.
Mamy tę możliwość skorzystania z pomocy ekspertów od poszczególnych platform. Dzięki temu możemy wykorzystać mechanikę gry, aby wesprzeć unikalną architekturę różnych urządzeń. (...) W przypadku DualShocka zamierzamy użyć touchpada, bo uważamy, że to może wprowadzić coś ciekawego do sterowania. Na chwilę obecną nie planujemy jednak tego typu wsparcia dla Kinecta.
Miejmy nadzieję, że panowie z Ubisoftu wymyślą jakieś ciekawe zastosowanie dla touchpada w kontrolerze Sony. Czy deweloperowi się udało, dowiemy się już 27 maja, w dniu premiery gry.