Watch_Dogs na PS4 w kwestii klatek na sekundę nie pójdzie na żadne kompromisy
Narosło wiele kontrowersji odnośnie oprawy graficznej w wyczekiwanym . Główny programista studia Ubisoft Montreal Francis Boivin zapowiada świetnie działające wygładzanie krawędzi i zapewnia, że twórcy skupiają się na porządnej liczbie FPS-ów.
Wprowadzony przy okazji pięknego nowy SMAA (subpixel morphological anti-aliasing) zostanie również użyty w nadchodzącym . Każda wyświetlana klatka przechodzi przez filtr SMAA, a efekt wzmacnia praca wygładzania względem klatki poprzedniej.
Producent Dominic Guay zaznacza skupienie twórców na wyświetlanych klatkach na sekundę:
Frame rate jest bardzo ważny dla rozgrywki, dla kontroli nad postacią. Nie chcesz iść w tutaj na żadne kompromisy.
Piracki Asasyn z wygładzaniem krawędzi problemów nie miał, możemy więc być dobrej myśli co do . Jeśli chodzi o FPS-y, czas pokaże.