Watch_Dogs na PS4 w kwestii klatek na sekundę nie pójdzie na żadne kompromisy

Gry
1154V
Watch_Dogs na PS4 w kwestii klatek na sekundę nie pójdzie na żadne kompromisy
Jaszczomb | 16.04.2014, 21:36

Narosło wiele kontrowersji odnośnie oprawy graficznej w wyczekiwanym . Główny programista studia Ubisoft Montreal Francis Boivin zapowiada świetnie działające wygładzanie krawędzi i zapewnia, że twórcy skupiają się na porządnej liczbie FPS-ów.

Wprowadzony przy okazji pięknego nowy SMAA (subpixel morphological anti-aliasing) zostanie również użyty w nadchodzącym . Każda wyświetlana klatka przechodzi przez filtr SMAA, a efekt wzmacnia praca wygładzania względem klatki poprzedniej.

Dalsza część tekstu pod wideo

Producent Dominic Guay zaznacza skupienie twórców na wyświetlanych klatkach na sekundę: 

Frame rate jest bardzo ważny dla rozgrywki, dla kontroli nad postacią. Nie chcesz iść w tutaj na żadne kompromisy.

Piracki Asasyn z wygładzaniem krawędzi problemów nie miał, możemy więc być dobrej myśli co do . Jeśli chodzi o FPS-y, czas pokaże.

Źródło: GamingBolt

Komentarze (18)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper