Sony Bend pracuje nad niezapowiedzianą grą z zaawansowanym systemem Sztucznej Inteligencji

Gry
575V
Sony Bend pracuje nad niezapowiedzianą grą z zaawansowanym systemem Sztucznej Inteligencji
Mateusz Greloch | 08.04.2014, 08:58

Podczas imprezy premierowej, na której zadebiutowało PlayStation 4, Shuhei Yoshida wspomniał, że Sony Bend pracuje nad niezapowiedzianym jeszcze projektem. Dziś poznaliśmy więcej szczegółów na ten temat, które pozwalają wierzyć, że tytuł będzie korzystał z zaawansowanego systemu behawioralnego, który ma naśladować ludzkie zachowania.

Podobnie jak we wczorajszych ofertach dotyczących PlayStation Home, na oficjalnej stronie PlayStation oferującej pracę programistom i ludziom z branży gier wideo, pojawiła się kusząca propozycja. Sony Bend szuka programisty Sztucznej Inteligencji, który pomoże w pracach nad zbudowaniem zaawansowanego silnika behawioralnego, imitującego ludzkie zachowania w niespotykanym do tej pory stopniu.

Dalsza część tekstu pod wideo

Czym musi się wykazać kandydat? Przede wszystkim doświadczeniem na podobnym stanowisku, umiejętnością programowania zachowań SI, które uwzględnią podejmowanie decyzji, wykonywanie procedur zachowań i odnajdywanie ścieżek poruszania się. Oprócz tego kluczowa będzie chęć pracy nad rozszerzaniem technologii Sztucznej Inteligencji, szczególnie w przypadku ich implementowania w grach korzystających z silnika Unreal Engine.

Wszystkie te elementy można połączyć z poprzednimi grami studia Sony Bend, ale jedna z nich wyróżnia się w szczególności. Chodzi tutaj o serię Syphon Filter, która choć zapomniana przez wielu, nadal wydaje się być ciekawym projektem do wskrzeszenia. Patrząc na zaawansowane systemy SI, można się domyślać, że spełniłiby one swoje zadanie w skradance, którą niewątpliwie Syphon Filter był.

Źródło: Dualshockers.com

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper