Słów kilka Ubisoftu o interfejsie telefonu i grafice w Watch_Dogs na różnych platformach
Wczoraj pokazywaliśmy wam screeny z prezentujące użycie interfejsu smartfona. Dziś mamy dla was komentarz pracownika Ubisoftu, Colina Grahama, który dokładnie tłumaczy, jak wspomniany interfejs będzie działał. Oprócz tego porusza również temat różnic w oprawie graficznej pomiędzy wersjami gry na PS4 i Xboksa One.
@lAccessDeniedI @Hurricane4343 yes you can do pretty much anything it moves with you.
— colin graham (@colinj_graham) April 4, 2014
Z interfejsu, który widzieliście na screenach, będzie można korzystać w czasie rzeczywistym, nie zatrzymując gry. Kiedy spacerujecie, biegniecie, a nawet strzelacie, interfejs może ciągle być włączony i w trakcie wykonywania tych akcji gotowy do użycia.
Graham zdradził na twitterze, że nowy materiał z Watch_Dogs zostanie pokazany światu podczas eventu PAX East 2014, który odbędzie się w dniach 11-13 kwietnia. Gameplay pochodzić ma z edycji gry na PlayStation 4, co wywołało pytania o Xboksa One i różnice pomiędzy obiema wersjami.
Obie wersje w zasadzie się nie różnią, są identyczne pod niemal każdym względem. (...) Jeśli chodzi o techniczny aspekt, to nie mogę nic powiedzieć, bo po prostu tego nie wiem. Dla mnie na obu platformach wyglądają tak samo.
@ShaikhSehran on the technical side i cannot say, i just don't know. Sorry. To me they look the same.
— colin graham (@colinj_graham) April 4, 2014
Cóż, Ubisoft wciąż konsekwentnie unika odpowiedzi na pytanie, w jakiej rozdzielczości i ilości klatek na sekundę działać będzie Watch_Dogs. Przypomnijmy, że plotki mówią o 1080p i 30 fps w przypadku PlayStation 4 oraz 960p i 30 fps na konsoli Microsoftu.