Główny wątek to nie wszystko co czeka na graczy w Murdered: Śledźtwo zza grobu

Gry
810V
Główny wątek to nie wszystko co czeka na graczy w Murdered: Śledźtwo zza grobu
Bartek Wiak | 04.04.2014, 20:13

Airtight Games przygotowuje dla nas świetnie zapowiadające się . Gra nadal ma masę tajemnic, które przy odrobinie szczęścia i braku spoilerów pozostaną nierozwikłane, aż do premiery, jednak na niektóre pytania znalazły się już odpowiedzi.

Zagadnienia dotyczyły raczej całokształtu lub strony technicznej produkcji, więc nie macie się czego obawiać. Ekipa portalu Examiner zasięgnęła głosu i zadali kilka nurtujących ich pytań członkom drużyny stojącej za przygotowaniem [gra]Murdered: Śledztwo zza grobu (PS4)[/gra].

Dalsza część tekstu pod wideo

Między innymi zadano pytanie dotyczące dodatkowych aktywności. Co poza głównym wątkiem może przytrzymać gracza przy tej produkcji. Odpowiadał Matt Brunner z Airtight.

W Murdered: Śledztwo zza grobu jest kilka rodzai dodatkowych działań: znajdźki, które przyniosą informację na temat postaci lub miejsc, znajdźki, które opowiedzą straszne historie o jakimś wydarzeniu, żywi ludzie, którym możemy zajrzeć do głowy, duchy, które wciągną gracza w mini-dochodzenia i duchy, z którymi można porozmawiać.

Gdy gra pojawia się jako multiplatforma to w tego typu rozmowie nie może zabraknąć pytania o oprawę graficzną. Tutaj wypytano o możliwości jakie dają nowe konsole i nie usłyszano nic nowego. Odpowiadał Dennis Price z Airtight.

Konsole nowej generacji umożliwiają nam znaczne polepszenie jakości oprawy graficznej. Jesteśmy w stanie sprawić, by gry wyglądały jak na wypasionych PCtach.

Co jednak z samą historią? Jak zapatrują się na nią twórcy gry? Czy dodatkowe eksplorowanie i poszukiwanie wskazówek ułatwi w jakiś sposób rozwiązanie głównego wątku? Wypowiedział się Doug Van Horne.

Prostolinijne odkrywanie gra główną rolę w śledztwie Ronana, jednak by popchnąć historię do przodu gracz musi aktywnie szukać i interpretować coraz to nowe ślady. Pokrętna fabuła to nieodłączony element każdej dobrej tajemnicy, a narracja w Murdered wpasowuje się w ten schemat. Większość pobocznych spraw, jak je nazywamy w grze, łączy się bezpośrednio z zdarzeniem czy osobą ważną dla głównego wątku. W ten sposób wzbogaciliśmy nasze postacie w sposób, który nie był kiedyś możliwy. Pozwoliło to tchnąć życie w świat Ronana, dając widowni możliwość głębszego zrozumienia motywów postaci i mogąc dostarczyć kilku przydatnych wskazówek, o których liczymy, że gracze uznają je za wynagradzające.

Gra trafi do nas już na początku czerwca.

Źródło: examiner.com

Komentarze (12)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper