Sucker Punch zdradza techniczne szczegóły stojące za fenomenalnym wyglądem inFamous: Second Son
Tradycją wśród wewnętrznych studiów Sony jest chwalenie się po premierze ich gier rozwiązaniami technicznymi, które użyte zostało podczas tworzenia tytułów ekskluzywnych na konsole stacjonarne tego producenta. Nie inaczej jest w przypadku , gdzie tymi cennymi informacjami dzieli się Sucker Punch.
Przede wszystkim pochwalono się tym, jak specjalny system oświetlenia sprawia, że lokacje wyglądają jeszcze bardziej wiarygodnie i przypominają rzeczywiste widoki, uwzględniając takie elementy jak odbicia w podłożu, fakturę tekstur na ścianach i elementach otoczenia, a nawet porę dnia.
Poniżej zobaczycie te same lokacje przed i po zastosowaniu filtrów, a pod nimi to samo na gifach, które najlepiej oddadzą różnicę z włączonym i wyłączonym efektem realistycznego oświetlenia [Kliknijcie by zobaczyć]:
Jeśli interesują Was cyferki, warto spojrzeć na to, jak Sucker Punch zagospodarował zasoby PlayStation 4, które mimo świetnej oprawy graficznej nadal posiadają spory zapas nieokiełznanej mocy.
Muszę przyznać, że jak na laika jestem w stanie wyciągnąć zrozumieć, że PS4 ma czym produkować piękną grafikę, choć jak widać po pierwszych produkcjach, przed producentami jeszcze długa droga zanim w pełni zutyllizują drzemiącą w konsoli moc. Resztę slajdów z tej prezentacji znajdziecie w galerii poniżej.