Sucker Punch zdradza techniczne szczegóły stojące za fenomenalnym wyglądem inFamous: Second Son

Gry
4082V
Sucker Punch zdradza techniczne szczegóły stojące za fenomenalnym wyglądem inFamous: Second Son
Mateusz Greloch | 03.04.2014, 11:46

Tradycją wśród wewnętrznych studiów Sony jest chwalenie się po premierze ich gier rozwiązaniami technicznymi, które użyte zostało podczas tworzenia tytułów ekskluzywnych na konsole stacjonarne tego producenta. Nie inaczej jest w przypadku , gdzie tymi cennymi informacjami dzieli się Sucker Punch.

Przede wszystkim pochwalono się tym, jak specjalny system oświetlenia sprawia, że lokacje wyglądają jeszcze bardziej wiarygodnie i przypominają rzeczywiste widoki, uwzględniając takie elementy jak odbicia w podłożu, fakturę tekstur na ścianach i elementach otoczenia, a nawet porę dnia.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

 

 

 

Poniżej zobaczycie te same lokacje przed i po zastosowaniu filtrów, a pod nimi to samo na gifach, które najlepiej oddadzą różnicę z włączonym i wyłączonym efektem realistycznego oświetlenia [Kliknijcie by zobaczyć]:

inFAMOUS_SS_IndirectDiffuseLightingOnOFF

inFAMOUS_SS_IndirectSpecularLightingOnOFF1

inFAMOUS_SS_IndirectSpecularLightingOnOFF2

Jeśli interesują Was cyferki, warto spojrzeć na to, jak Sucker Punch zagospodarował zasoby PlayStation 4, które mimo świetnej oprawy graficznej  nadal posiadają spory zapas nieokiełznanej mocy.

Muszę przyznać, że jak na laika jestem w stanie wyciągnąć zrozumieć, że PS4 ma czym produkować piękną grafikę, choć jak widać po pierwszych produkcjach, przed producentami jeszcze długa droga zanim w pełni zutyllizują drzemiącą w konsoli moc. Resztę slajdów z tej prezentacji znajdziecie w galerii poniżej.

Źródło: Dualshockers.com

Komentarze (21)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper