Tego nie wiedzieliście o inFamous: Second Son

Gry
1681V
Tego nie wiedzieliście o inFamous: Second Son
Mateusz Greloch | 19.03.2014, 09:56

Sucker Punch postanowiło podzielić się informacjami, które można uznać za ciekawostki, a które dotyczą inFamous: Second Son. Poniższe informacje mają pokazać, jak złożoną i dopracowaną grą, mają być przygody Delsina, starającego się okiełznać swoje nowe moce

Poniżej obiecana garstka ciekawostek:
Dalsza część tekstu pod wideo
 
  • Kiedy Delsin wykonuje sus z użyciem mocy dymu, rozdziela się on na około 11 tysięcy małych cząsteczek. Każda z nich jest osobno oteksturowana [włącznie z unikalną kurtką Delsina], jeszcze zanim cząsteczki zaczną się rozpadać.
  • Troy Baker użyczający animacji twarzy oraz głosu Delsinowi, musiał dostarczyć 75 wzorców emocji, które następnie zostały użyte w celu zanimowania mimiki głównego bohatera. Aby to uczynić, użyto 168 czujników na jego twarzy, co zaowocowało około 22 tysiącami zlepkami danych, z których można było wyciągnąć nawet najmniejszą zmianę w struktury twarzy.
  • Do wygenerowania oświetlenia reagującego na otoczenie i odbicia użyto ponad 32 maszyn obliczających tylko te dane.
  • Każda kropla deszczu składa się z osobnej cząsteczki, a system może ich wygenerować ponad 30 tysięcy jednocześnie.
  • Nagrano około 1024 próbek wypuszczania przez Delsina chmury dymu przy strzale z dłoni.
  • Adaptacyjny system otoczenia sprawia, że każda dzielnica jest wyjątkowa i ma swój własny styl, na który wpływ ma pogoda, pora dnia i to, czy jest ona okupowana przez rząd czy też wyzwolona przez Delsina.
  • Podczas orbitalnego ataku dymem Delsina, użyto ponad 50 próbek dźwięku jednocześnie.
  • Na strukturę głowy Delsina przypada około 60 tysięcy małych, posklejanych ze sobą trójkącików, a na jego czapkę około 7,5 tysiąca.
  • Twarz Delsina posiada około 168 punktów, które mogą zmieniać swoją pozycję, by oddać aktualny stan emocjonalny bohatera.
  • Przecznice w growym Seattle mają 100 metrów kwadratowych, dokładnie tyle samo, ile mają rzeczywiste przecznice w Seattle.
  • Podczas scenek przerywnikowych, każdy vertex na twarzy Delsina jest liczony osobno, w czasie rzeczywistym, ponad 30 razy na sekundę - raz na każdą klatkę płynności.
Źródło: vgleaks.com

Komentarze (12)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper