Ubisoft Montreal było zmuszone do prezentacji Watch_Dogs podczas E3 2012

Gry
1617V
Ubisoft Montreal było zmuszone do prezentacji Watch_Dogs podczas E3 2012
Marek Kłos | 12.03.2014, 18:18

Pokaz gry na targach E3 w 2012 roku wywołał niemałą sensację i był jednym z jaśniejszych punktów całej imprezy. Jednak ostatnie materiały, według najnowszych doniesień dość znacząco różnią się od tego, co wtedy zobaczyliśmy. Według słów dyrektora kreatywnego Ubisoft Montreal, firma nie była gotowa na tak wczesny pokaz.

Szef Ubisoftu - Yves Guillemot niejako zmusił studio odpowiedzialne za grę do pokazania jej w 2012 roku, mimo tego, że wtedy według swojej opinii nie byli na to gotowi. Jak mówi dyrektor kreatywny - Jonathan Morin w materiałach z najnowszego wydania EDGE:

Dalsza część tekstu pod wideo

Zmusili nas by jechać na E3 2012. Nie wiedzieliśmy jakie do cholery będą te nowe konsole, więc Watch_Dogs działał na siódmej generacji sprzętu od samego początku. Natomiast my zawsze pracujemy przyszłościowo, w taki sposób, że pomysły, dizajn, i rdzeń , o którym wtedy myśleliśmy będzie szedł w parze z naszym wyobrażeniem o przyszłych grach.

Yves był tym, który chciał, żebyśmy pojawili się na E3 2012, mimo tego, że sądziliśmy, że to trochę za wcześnie, jednak teraz myślę, że miał rację.

Cóż, Ubisoft sam sobie wysoko ustawił poprzeczkę. Nie raz już mieliśmy do czynienia z zachwycającymi "pokazami rozgrywki", które nie zawsze po premierze gry, okazywały się prawdziwe. W maju wszystko się wyjaśni, a dociekliwi gracze i serwisy z pewnością pokuszą się o pieczołowite porównania pamiętnej prezentacji, z tym co dostaniemy w ostatecznej wersji gry, Ja mam nadzieję, że gra będzie po prostu dobra i nie mam zamiaru wieszać psów na wydawcy z powodu oprawy, która i tak jest bardzo dobra.

Źródło: http://www.videogamer.com/

Komentarze (39)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper