Sony i Ubisoft zachęcają do używania PS4 Share w Watch_Dogs
Ubisoft rozpoczął bardzo agresywną kampanię reklamową , co może nam dać do myślenia w kwestii rychłej premiery. Tym razem we współpracy z Sony, powstała nowa reklama, promująca używanie przycisku Share na padzie Dual Shock 4.
Od paru dni, o Watch_Dogs można przeczytać codziennie i wszędzie, co powoli irytuje niektórych użytkowników portali z newsami ze świata gier wideo. Paranoicy powoli boją się otwierać lodówkę, by nie wyskoczył z niej Aiden Pearce, a ona sama nie stała się celem hakerskiego ataku. Najwyraźniej Sony i Ubisoft nic sobie z tego nie robią i prezentują nową reklamę:
Nie podoba mi się kierunek, w jakim podąża Ubisoft i jego akcje marketingowe. Przy premierze i mieliśmy do czynienia z identyczną sytuacją, gdzie codziennie, parokrotnie, byliśmy karmieni skrawkami informacji, przez co niektórzy mieli dosyć gry, zanim ta się jeszcze pojawiła. Obawiam się, że z może być identycznie.