Thief ma ogromne problemy z konsolami nowej generacji

Gry
1830V
Thief ma ogromne problemy z konsolami nowej generacji
Mateusz Greloch | 25.02.2014, 09:58

Niedawno cieszyliśmy się z informacji, jakoby  śmigał w 1080p, a dzisiaj możemy zacząć bić się w pierś. Najwidoczniej tak duża rozdzielczość w połączeniu z kiepską optymalizacją zwiastuje tragedię, a nie płynną i next-genową grę.

Recenzenci na całym świecie narzekają na fatalne zdolności optymalizacji Eidosu Montreal, bowiem spadki klatek na sekundę uniemożliwiające płynne przejście etapu to sprawa karygodna, która na konsolach nowej generacji miejsca mieć nie powinna.

Dalsza część tekstu pod wideo

Według ogrywających, PlayStation 4 ma problem z utrzymaniem stałych 30 klatek na sekundę, a w niektórych miejscach ścinki uniemożliwiają komfortową grę. Mówimy tutaj o przypadkach, gdzie liczba klatek na sekundę spada do jednocyfrowej wartości. O wiele lepiej w tym wypadku radzi sobie Xbox One, który oferując rozdzielczość 900p, dostarcza przynajmniej płynnej animacji, tylko gdzieniegdzie spadając poniżej 30 klatek na sekundę.

Sprawdziły się słowa graczy, którzy mówili, że to nie rozdzielczość, a płynność ma znaczenie. Może na PlayStation 4 też powinniśmy otrzymać 900p? A może to kwestia nieogarnięcia optymalizacji przez programistów? Jeśli w tym wypadku mamy do czynienia z drugą opcją, to stosowna łatka powinna pomóc w zmniejszeniu skali problemu.

Źródło: CraveOnline

Komentarze (69)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper