Save'y na 3DS-ie - Namco śladami Capcom

Gry
601V
Save'y na 3DS-ie - Namco śladami Capcom
Jakub Dudkowski | 27.07.2011, 07:50

Zapewne znany jest Wam system save'ów w Resident Evil: Mercenaries 3D - gra nie pozwala na usunięcie danych. Tę samą metodę w innej grze na 3DS-a postanowiło zastosować Namco.

Zapewne znany jest Wam system save'ów w Resident Evil: Mercenaries 3D - gra nie pozwala na usunięcie danych. Tę samą metodę w innej grze na 3DS-a postanowiło zastosować Namco.xxxxx

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Pamiętacie czase automatów, gdy ktoś pobił Wasz rekord, a Wy nie mogliście uzyskać większej ilości punktów? Grając w poczujecie się niczym w salonie arcade. Ze względu na brak możliwości usunięcia zapisanego stanu gry, jeśli nie kupimy produktu z pierwszej ręki, będziemy musieli się liczyć z tym, że część elementów będzie odblokowana, a na tablicy z punktami będą znajdowały się inne niż wprowadzone na starcie przez twórców wyniki.

 

Jak na razie zaproponowany przez Capcom system spotyka się przede wszystkim z protestami. Czy zastosowanie go w negatywnie wpłynie na wysokość słupków sprzedaży tej gry? Na odpowiedź na to pytanie przyjdzie poczekać, a tymczasem zapraszam do 8 minut gameplayu z wydanego właśnie zestawu dwóch automatowych hitów w kieszonkowej wersji.

 

Źródło: własne

Komentarze (126)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper