DICE zbalansuje Bad Company 2

Gry
1113V
DICE zbalansuje Bad Company 2
Butcher | 07.05.2010, 12:24

Lubimy gdy deweloperzy dbają o swoje tytuły po premierze. Jeszcze bardziej lubimy, gdy oprócz wciskania nam DLC, doglądają życia swego produktu i poprawiają go - np. balansując rozgrywkę w multiplayerze. To właśnie niedługo czeka Battlefield: Bad Company 2...

Lubimy gdy deweloperzy dbają o swoje tytuły po premierze. Jeszcze bardziej lubimy, gdy oprócz wciskania nam DLC, doglądają życia swego produktu i poprawiają go - np. balansując rozgrywkę w multiplayerze. To właśnie niedługo czeka Battlefield: Bad Company 2...xxxxx

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Jak poinformowało DICE na oficjalnym blogu BBC2, w środę we wtorek 11 maja na Xbox Live oraz PlayStation Network pojawi się łatka dla gry, która wprowadzi kilka zmian, jeszcze lepiej balansując rozgrywkę. Czego możemy się spodziewać? Przygotujcie się na pokaźną listę:

 

- większy podstawowy zasięg broni automatycznej i półautomatycznej dla zapewnienia lepszej ciągłości walk z bliskich zwarciach

- lekko zwiększone obrażenia półautomatów w dalszym zasięgu

- zwiększona skuteczność krótkich serii LMG w zoomie

- zmniejszona skuteczność LMG podczas ruchu

- zmniejszone podstawowe obrażenia M60 i XM8, wyrównujące je z innymi LMG

- zmniejszone uszkodzenia PKMna długich dystansach, wyrównujące go z innymi LMG

- zwiększone podstawowe uszkodzenia Type88 LMG, wyrównujące go z innymi LMG

- lekko zredukowane podstawowe uszkodzenia M16 i G3, aby zbalansować zwiększony zasięg

- lekko zwiększone uszkodzenia AEK971, F2000, AN94 i AUG w dalszym zasięgu, aby zbalansować je z innymi Assault Rifles

- zredukowany zasięg wybuchu granatów 40mm oraz M2CG, aby podkreślić ich drugoplanową rolę przeciwko piechocie

- lekko zredukowany maksymalny zasięg strzelby 40mm dla balansu z innymi strzelbami

- lekko zwiększone uszkodzenia strzelb, ale zmniejszony zasięg, dla oddania idealnego dystansu podczas walk strzelbą

- zredukowane uszkodzenia PP2000 dla zbalansowania zwiększonego zasięgu

- - zwiększone uszkodzenia 9A91 na długich dystansach dla zbalansowania mniejszego magazynka

- zwiększone uszkodzenia i zasięg pistoletów M9, M93 aby uczynić je bardziej pożądanymi jako broń wspierającą
- zwiększony zasięg pistoletu MP443 - cel j.w.
- zwiększone uszkodzenia MP412 na długim dystansie dla zbalansowania niższej szybkostrzelności
- lekko zredukowana szybkostrzelność pistoletu M1911 dla balansu z innymi gunami
- zwiększona szybkość naprawy i przegrzewania narzędzia naprawczego, teraz przegrzewa się szybciej, ale naprawia w tym czasie tyle samo
- podniesiona maks. ilość sensorów ruchu z 2 na 3 oraz zwiększono szybkość ich pobierania ze skrzyń
- znacząco zwiększona szybkość strzałek tracera, aby uczynić je skuteczne przeciwko maszynom latającym
- zwiększony czas ładowania ataku moździerzy i zmniejszone zniszczenia jakie atak zadaje opancerzonym pojazdom
- zmniejszony zasięg Bolt Action Sniper i pocisków do strzelb "pompowanych" przy używaniu perka Magnum Ammo, dla lepszego balansu, zwłaszcza w trybie HC
- lekko podniesiono zdrowie żołnierzy w Hardcore dla lepszego balansu kit-ów
- zwiększono benefity punktowe ze specjalizacji Medkit Heal+, aby uczynić ją bardziej pożądaną
- zmniejszono benefity Szybkości Przeładowania Maszyn aby zbalansować je z innymi specjalizacjami maszyn
- lekko zmniejszono benefity ze specjalizacji celności aby zbalansować zmiany w zasięgach i celności broni
- naprawiono bug dodatkowych uszkodzeń BMD3 na przednim pancerzu
- zmniejszono zasięg eksplozji pocisków dział helikopterów szturmowych
- zwiększono uszkodzenia zadawane przez stanowiska AA wszystkim celom - teraz skuteczniejsze przeciw piechocie w Port Valdez
- lekko zwiększono uszkodzenia UZI przy dalszym dystansie
- AKs74u ma bardziej odczuwalny odrzut podczas celowania
- G3, VSS i wszystkie półautomaty szybciej uspokajają celownik pomiędzy strzałami
- PKM, Type88 LMG, G3, An94 i strzelba 40mm wracają do swej poprzedniej chwały
- zwiększone uszkodzenia MG3 dla wyrównania z innymi LMG
- naprawiony bug, gdy Saiga12 ze specjalnymi pociskami zadawała zbyt duże obrażenia z daleka
- naprawiony bug, gdy SVU zabierał zbyt mało na dalszym dystansie
- naprawiony bug, gdzie pociski M95 nie zabijały opancerzonych celów headshotem
 

Uffff........ Na pierwszy rzut oka widzę kilka niezłych poprawek, o które krzyczę do nieba podczas nocnych sesji z BBC2 (m.in. zmniejszona skuteczność Saigi12, helikopterów). Ale także kilka mniej przyjemnych (m.in. mniejsze obrażenia granatów 40mm, wolniej strzelający M1911). 

Co Wam się najbardziej podoba, a co Wam nie w smak?

Źródło: własne

Komentarze (18)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper