Yoshinori Ono o mikropłatnościach i DLC w Deep Down

Gry
689V
Yoshinori Ono o mikropłatnościach i DLC w Deep Down
Jaszczomb | 03.02.2014, 17:41

Tytuł free-to-play Deep Down na PS4 wydaje się podobać graczom, lecz wielu sceptyków spisuje grę na straty, krytykując darmowy model i mikropłatności. Yoshinori Ono z Capcomu stara się nakreślić stanowisko firmy w tej sprawie.

W wywiadzie dla strony Capcomu, Ono powiedział:
Dalsza część tekstu pod wideo
 
Kiedy tworzymy grę sieciową, staramy się stworzyć dobrą grę, która wraz z dodatkowymi opłatami będzie jeszcze bardziej miodna. Próbujemy jednak uniknąć sytuacji, gdzie płacący zdobędą na tyle dużą przewagę, by odpychać od gry nowych graczy.
 
Deep Down będzie darmowe, ale zawsze można kupić jakąś wyjątkową broń czy coś innego. Tych przedmiotów będzie stale przybywać, żeby nasi klienci się nie nudzili.
Bardziej niepokojąca jest wypowiedź na temat dodatków:
 
Mamy nadzieję wprowadzić szeroką gamę dodatkowej zawartości w rozsądnych cenach, tworzonej z uwzględnieniem tego, co się spodoba graczom. Najważniejsze, żeby DLC postrzegać jako coś, co powinniśmy mieć, a nie zwykłego, niepotrzebnego dodatku.
 
Niektóre z tych rzeczy tworzymy już teraz, prace nad innymi zaczniemy dopiero po premierze. Chcemy obserwować trendy i odpowiadać na żądania fanów. Dlatego podoba nam się zamysł DLC.
 
"DLC jako coś, co powinniśmy mieć"? Chodzi o trafianie idealnie w nasze gusta, a może to eufemistyczne określenie na wyciętą z "pełnej wersji" zawartość? Czekamy na oficjalną datę tegorocznej premiery w Europie.
Źródło: http://www.capcom.co.jp/ir/english

Komentarze (15)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper