Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution wprowadzi rewolucję do systemu walki

Gry
1022V
Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution wprowadzi rewolucję do systemu walki
Mateusz Greloch | 03.02.2014, 09:29

Cyberconnect 2 próbuje nowego systemu walki w swoim nadchodzącym hicie . O ile podobny zabieg kompletnie nie udał się Namco-Bandai w przypadku , o czym pisał niedawno Musiol, tak w przypadku przygód Naruto możemy spodziewać się całkowitej rewolucji.

Zdaniem twórców do dyspozycji gracza oddanych zostanie ponad 100 postaci, które będą tworzyć drużyny. Zespoły składać będą się z trzech typów postaci - Ultimate Jutsu, Awakening i Drive. Na dzień dzisiejszy nie wiadomo, czy każda z postaci ma sztywno ustaloną klasę, czy też przed walką możemy zdecydować kto odpowiada za jakie funkcje, jednak powinniśmy się tego dowiedzieć z dema, które prędzej czy później pojawi się na PlayStation Store.

Dalsza część tekstu pod wideo

ULTIMATE JUTSU

Jeśli będziemy grać postacią Ultimate Jutsu, to po zapełnieniu paska chakry do 80%, będziemy mogli za pomocą kombinacji trójkąt, trójkąt, kółko wyprowadzić atak Ultimate Jutsu. Dodatkowo, jeśli przyzwiemy za pomocą przycisku R1 lub L1 postać wspomagającą posiadając co najmniej 80% paska chakry, to wyprowadzając nieco wydłużoną kombinację trójkąt, trójkąt, trójkąt, kółko, wyprowadzimy jeszcze potężniejszy atak do którego dołączy wybrana postać wspomagająca.

AWAKENING

Jedyna klasa która może używać Awakening - pasek Storm zapełnia się jedynie, kiedy my lub przeciwnik traci pasek życia. Kiedy doładujemy pasek Storm do poziomu 2 lub wyżej, wtedy możemy aktywować pierwsze Awakening wychylając prawą gałkę pada. Na obrazku poniżej pierwsze Awakening Sasuke to niedokończone Susanoo. Kiedy pasek Storm jest zapełniony na maksa, wtedy przytrzymując trójkąt odpalamy drugie Awakening, które jest znacznie potężniejsze.

DRIVE

Tylko ten typ postaci może używać mechaniki wspomagaczy Drive. Gracze mogą wzywać pomocników za pomocą L1/R1 i zmieniać ich zachowanie w trakcie walki wychylając prawą gałkę analoga [Atak/Obrona]. Im więcej pomocników na ekranie, tym szybciej zapełnia się pasek Storm Kiedy zapełni się na maksa, wtedy odpala się drugi poziom Drive dla pomocników, gdzie najwyraźniej wszystkie postacie pojawiają się jednocześnie na ekranie i atakują przeciwnika, lub jeśli potrzebujesz ochrony, trzymają się blisko Ciebie i starają odpierać ataki przeciwników.

Dokładna data premiery nie jest jeszcze znana, jednak gra powinna pojawić się na półkach sklepowych jeszcze w tym roku.

Źródło: SaiyanIsland.com

Komentarze (13)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper