Hideo Kojima uświadamia nam jak bardzo zmieniła się grafika w grach

Gry
1045V
Hideo Kojima uświadamia nam jak bardzo zmieniła się grafika w grach
Paweł Musiolik | 30.01.2014, 14:00

Jeden obraz znaczy więcej niż tysiąc słów. Tak właśnie mówią, jednam w przypadku najnowszego Tweeta spod palców Kojimy trzeba pokusić się o kilka dodatkowych słów. Tak, postęp techniczny jaki zanotowały gry jest ogromny gdy spojrzymy na czasy pierwszego PlayStation. Teraz, przy PS4 twórcy mają aspiracje by tworzyć jak najrealniejsze światy.

Jednak problemem zawsze będzie odwzorowanie wyglądu ludzi. Zgodnie z powiedzeniem, że apetyt rośnie w trakcie jedzenia, im lepsza grafika tym i my więcej oczekujemy.

Dalsza część tekstu pod wideo

Powyższe zdjęcie wykorzystał Kojima by pokazać nowym pracownikom jak wyglądały tworzone kiedyś postaci, a jak wygląda to teraz. Gdyby ktoś nie wiedział, to z lewej jest Solid Snake z Metal Gear Solid na PSX, a z prawej - model Big Bossa z . To co kiedyś budziło zachwyty (sam pamiętam jakie wrażenie zrobiła na mnie gra Konami), teraz może budzić najwyżej uśmiech politowania.

A trzeba też mieć na uwadze, że to gra cross-genowa, nie dedykowana PS4. Nadchodzące lata pokażą, ile będą w stanie wycisnąć z konsol producenci. To co mamy teraz rokuje nad wyraz dobrze. I dlatego boli, że Kojima w ekskluzywnym dodatku "Deja Vu" postanowił wrzucić "kanciastego" Snake'a, zamiast dopracować jego model od zera.

Źródło: własne

Komentarze (20)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper