Hideo Kojima ocenia Knacka
Kojima-san lubi sobie potweetować na różnorakie tematy. A to wklei zdjęcia swojego obiadu, a to pochwali się tym co ostatnio widział w kinie. Jednak na jego profilu czasami pojawią się dosyć interesujące wypowiedzi dotyczące gier. Tym razem ojciec MGS-a postanowił zrecenzować Knacka po tym jak miał okazję w niego pograć w siedzibie Sony.
Po trzech godzinach gry Kojima przekazał co następujące w kilku tweetach, które postanowiliśmy przetłumaczyć.
Zaproszono mnie bym pograł w japońską wersję Knacka. To gra akcji w której postęp przychodzi płynnie.
Operowanie w grze jest proste i łatwe, jednak po zmianie poziomu trudności na wyższy - gra robi się niesamowicie trudna. Knack robi się rozkoszny gdy urośnie. Podobały mi się pułapki jak w Crashu.
Knack: Grałem w niego mniej niż 3 godziny. Wygląda na to, że Mark Cerny stworzył go dbając o szczegóły dosyć uważnie. Uczucie nowej generacji jest słabe, ale design gry jest interesujący.
Ponadto jeśli ojciec kochający gry FPS jest zmęczony po pracy, może spokojnie zagrać razem z synem.
Jak widać - Kojima raczej nie jest mistrzem oceniania gier.)