Hideo Kojima ocenia Knacka

Gry
1057V
Hideo Kojima ocenia Knacka
Paweł Musiolik | 19.01.2014, 08:48

Kojima-san lubi sobie potweetować na różnorakie tematy. A to wklei zdjęcia swojego obiadu, a to pochwali się tym co ostatnio widział w kinie. Jednak na jego profilu czasami pojawią się dosyć interesujące wypowiedzi dotyczące gier. Tym razem ojciec MGS-a postanowił zrecenzować Knacka po tym jak miał okazję w niego pograć w siedzibie Sony.

Po trzech godzinach gry Kojima przekazał co następujące w kilku tweetach, które postanowiliśmy przetłumaczyć.

Dalsza część tekstu pod wideo

Zaproszono mnie bym pograł w japońską wersję Knacka. To gra akcji w której postęp przychodzi płynnie.

Operowanie w grze jest proste i łatwe, jednak po zmianie poziomu trudności na wyższy - gra robi się niesamowicie trudna. Knack robi się rozkoszny gdy urośnie. Podobały mi się pułapki jak w Crashu.

Knack: Grałem w niego mniej niż 3 godziny. Wygląda na to, że Mark Cerny stworzył go dbając o szczegóły dosyć uważnie. Uczucie nowej generacji jest słabe, ale design gry jest interesujący.

Ponadto jeśli ojciec kochający gry FPS jest zmęczony po pracy, może spokojnie zagrać razem z synem.

Jak widać - Kojima raczej nie jest mistrzem oceniania gier.)

Źródło: https://twitter.com/Kojima_Hideo/

Komentarze (11)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper