Ubisoft przygotowuje next-genowego Tetrisa na 30. rocznicę gry

Gry
659V
Ubisoft przygotowuje next-genowego Tetrisa na 30. rocznicę gry
Jaszczomb | 16.01.2014, 18:57

Bo co to za generacja bez swojego Tetrisa? Assassin's Creed na PS4 już jest, Rayman nadejdzie niebawem, czas więc wykorzystać nabyte doświadczenie przy obu seriach, by dostarczyć niezapomnianego Tetrisa. Z parkourem, zabijaniem neonowych smoków i rozpracowaniem organizacji terrorystycznych.

Albo bez.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wydawać by się mogło, że pierwowzór został stworzony za wcześnie. Dopiero przy dzisiejszych możliwościach: kontrolerach ruchowych, rozdzielczości 4K i technologiom typu Oculus Rift, stary dobry Tetris może rozwinąć skrzydła i pokazać się w postaci, którą ograniczała technologia lat 80. ubiegłego wieku.

Twór Aleksieja Pażytnowa z 6 czerwca 1984 roku za 6 miesięcy zaliczy trzydziestolecie wstrzymywania się od dawania graczom podłużnych klocków, kiedy ich najbardziej potrzebują. Co dokładnie nowego wniesie nowa wersja?

Bazujemy wyłącznie na wypowiedzi szefa Ubisoftu, Yvesa Guillemota:

Cieszy nas możliwość rozpoczęcia prac nad kolejną odsłoną kultowej serii. Nie możemy się doczekać dostarczenia graczom tytułu, który połączy nasz zamysł na rozgrywkę z mocą next-genowych konsol.

Jakie bajery PlayStation 4 widzicie wykorzystane w Tetrisie?

Źródło: własne

Komentarze (15)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper