Jeszcze więcej informacji o Evolve

Gry
974V
Jeszcze więcej informacji o Evolve
Mateusz Greloch | 09.01.2014, 11:03

Kolejny dzień przynosi kolejne informacje o grze studia Turtle Rock. Evolve zapowiada się na kawał dobrej gry dla czwórki znajomych, którzy postanowią razem wyskoczyć na małe polowanko tropiąc obcych z różnych planet Wszechświata.

Oto kolejna paczka informacji:

Dalsza część tekstu pod wideo
  • Gra jest tworzona od 3 lat.
  • Turtle Rock wyznaczyło do prac 75 pracowników.
  • Potwory ewoluują pożywiając się inną zwierzyną.
  • Tryb Hunt pozwala wcielać się w skórę przeciwnika.
  • Potwory wygrywają jeśli pokonają całą czwórkę graczy lub zabiją ich w tym samym momencie. Gracze wygrywają jeśli ubiją cele.
  • Grając jako potwór, po wyewoluowaniu w ostateczną formę, gracz otrzyma zadanie do wykonania - po jego wykonaniu, jego drużyna wygrywa, niezależnie od stanu łowców. Zaprezentowany fragment kazał graczom zniszczyć barierę i zabijać cywilów.
  • Jeśli gracz zginie, to przelatujący w dwuminutowych odstępach statek powietrzny zrzuci go z powrotem obok jego przyjaciół. Jeśli ktoś więcej zginie podczas oczekiwania na odrodzenie innego gracza, to razem pojawią się wraz z najbliższym zrzutem.
  • O nielimitowanej amunicji już słyszeliśmy, ale bronie będą różnić się od siebie szybkostrzelnością, pojemnością magazynka, celnością i siłą ognia.
  • Postaci będą biegać automatycznie, jeśli gracz nie będzie przez chwilę strzelał. Kiedy wycelujemy, ruch postaci się zwolni.
  • Szturmowiec Markov ma za zadanie zadawać jak najwięcej obrażeń i będzie posiadał tarczę. Wyposażony w miny i dwie bronie, jest przygotowany na największe potwory.
  • Medyk Val będzie leczył wszystkich, którzy znajdą się blisko niego. W celach ofensywnych, będzie posiadał specjalną snajperkę, która podwoi obrażenia innych graczy, którzy będą strzelać do trafionego przez niego celu.
  • Żołnierz wsparcia Hank, będzie mógł wzmacniać efekty umiejętności innych graczy. Posiada specjalne działko laserowe, które ograniczy ruchy zwierzyny. Oprócz tego, będzie mógł rzucać na innych graczy tarcze, które zmniejszą otrzymywane obrażenia.
  • Traper Griffin będzie przenosił pułapki, dzięki czemu może chwytać szwendające się potwory. Oprócz tego będzie też posiadał środek uspokajający, dzięki czemu spowolni i podświetli trafione potwory. Jego harpun będzie mógł zatrzymać potwory przed ucieczką. Jako najbardziej zaawansowana klasa, zostanie wyposażony w aktywowane głosem markery, które zareagują, kiedy w pobliżu pojawią się przeciwnicy i zwabi je w jednym miejscu.
  • Wszystkie postacie wyposażone są w jetpacki do szybkiego przemieszczania się. Podwójne wciśnięcie klawisza odpowiedzialnego za jego odpalenie spowoduje, że postać wykona unik.
  • Turtle Rock obiecuje nowe wariacje na temat klas postaci, z różnym wyposażeniem.
  • Potwór z grafik wstępnych nazywa się Goliath i jest hybrydą goryla, węża i ksenomorfa. W swojej ostatecznej formie ma ponad 30 stóp wysokości, a jego potęga przerazi każdego gracza. Na początku, kiedy jest jeszcze mały, może uderzać pięścią, skakać na dalekie odległości i wspinać się po ścianach.
  • Goliath posiada cztery umiejętności specjalne - dwie z nich wybiera się na pierwszym poziomie doświadczenia, każdą kolejną z następnymi poziomami. Jest to ładowalny atak, atak z doskoku, rzut kamieniem i zianie ogniem.
  • Niektóre potwory żyjące w światach które spotkamy będą tak duże i niebezpieczne jak Goliath. Potwory będą rosnąć i zwiększać ilość pancerza wraz z kolejnymi pożeranymi ofiarami. Podczas zmiany wytwarzają kokon i są podatne na obrażenia.
  • Bieganie pozostawia ślady w błocie, martwa zwierzyna przyciąga ptaki i inne pasożyty, a szybkie skoki straszą ptaki, które mogą zdradzić naszą pozycję.
  • Jeśli ciągle mało nam umiejętności, to zabijanie specjalnych potworów doda nam parę perków.
  • Mecze rozgrywane przez ekipę Game Informer trwały około 10-15 minut.
  • Przykładowe potwory to m.in. Sloth [leniwiec], duży jak Goliath, atakuje tylko kiedy zostanie sprowokowany. Trap Jaws wygląda jak krzyżówka psa i dinozaura - samotny jest słaby, ale kiedy spotkamy go w grupie, trzeba będzie uważać. Spotter działa jak mobilny detektor ruchu - przydatny do polowań. Nawet rośliny będą niebezpieczne - chwycą każdego, kto się do nich zbliży - będzie wymagana interwencja innego członka drużyny, by się oswobodzić.

Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć nam, by w najbliższym czasie pokazano fragmenty rozgrywki, które przemówią do nas mocniej niż jakiekolwiek ściany tekstu.

Źródło: Game Informer

Komentarze (9)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper