Tomb Raider: Definitive Edition to dopiero początek przygody Lary z nową generacją

Gry
1970V
Tomb Raider: Definitive Edition to dopiero początek przygody Lary z nową generacją
Paweł Musiolik | 30.12.2013, 21:01

Styczniowa premiera może być dla wielu okazją do nadrobienia przygód Lary Croft, które znalazły się na trzecim miejscu w wyborach na grę roku 2013 według Was. Na oficjalnym forum odbywa się cykliczne Q&A w którym deweloperzy odpowiadają na pytania społeczności, dzięki czemu wiemy kilka interesujących informacji.

Przede wszystkim, mimo premiery za miesiąc - prace nad grą nadal ostro posuwają się do przodu i deweloper nie chce zapewniać nić o tym, czy gra będzie działać w 30 czy 60 klatkach na sekundę. Optymalizacji nadal są czynione i może być tak, że do rozdzielczości 1080p dojdzie także - nazwijmy to - PC-towa płynność gry.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wspomniano także, że wersja na PS4 obsłuży komendy głosowe przez kamerkę PS Camera lub zestaw słuchawkowy który dołączono do konsoli. Dodatkowo Crystal Dynamics skorzysta z możliwości jakie daje DS4. Także moc PS4 pozwoliła na dodanie nowych efektów cząsteczkowych, poprawienie fizyki nie tylko Lary i innych obiektów, ale także ekwipunku, który nosimy na plecach. Obsługa TressFX niestety dotyczyć będzie tylko głównej bohaterki, u której zmiana modelu postaci jest wynikiem dużo większych możliwości jakie niesie z sobą nowa generacja.

Najważniejsze są jednak wypowiedzi odnośnie kontynuacji zrestartowanego Tomb Raidera. Zapytany o silnik, deweloper odparł:

Najlepszą odpowiedzią na te pytanie będzie - dopiero się rozkręcamy.

Po chwili dodał.

Nieustannie rozwijamy nie tylko nasze narzędzie, ale także umiejętności programowania na nowe konsole. Z biegiem czasu będzie nam się pracowało z konsolami nowej generacji coraz to lepiej.

 

Źródło: http://forums.eidosgames.com/

Komentarze (35)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper