Szef projektu Rain chciałby teraz zrobić grę akcji
Rain było nietypową grą, która podzieliła niektórych graczy. Jedni z nich docenili zamysł i nietuzinkowe podejście do rozgrywki, a innych zraziła kiepska optymalizacja i schematyczność etapów. Twórca chyba sam znudził się Rainem, bo chciałby, by jego nowy tytuł, był zupełnie inny.
W wywiadzie dla 4Gamer, Yuki Ikeda wyjawił, jakie ma pragnienia odnośnie swojej przyszłości:
Rain wyszedł na całkiem cichą grę, ale moja następna będzie dużo bardziej intensywna [można to również przetłumaczyć jako brutalna i pełna przemocy]. Bardzo by mnie ucieszyło, gdybyście byli tak samo podekscytowani.
Ciężko mi to sobie wyobrazić, ale chętnie zobaczyłbym gotowy projekt w akcji. Ikeda, choć młody, już nie raz pokazał, że ma całkiem nowatorskie podejście do swoich gier.