10 sposobów na stworzenia shootera nowej generacji według DICE

Gry
1408V
10 sposobów na stworzenia shootera nowej generacji według DICE
Paweł Musiolik | 16.12.2013, 17:05

Oficjalny magazyn poświęcony konsoli Microsoftu miał okazję porozmawiać z Larsem Gustavssonem - dyrektorem kreatywnym w DICE, który pracował przy Battlefield 4. Tematem przewodnim było tworzenie shootera nowej generacji, czyli co wolno, a czego nie wolno robić, by gra była dobra.

I szkoda tylko, że patrząc na poniższe punkty, musimy mieć świadomość, że BF4 niezależnie od platformy jest niedokończony, zarobaczony i częściej nie działa niż działa. Oczywiście DICE ciągle łata ten tytuł, ale i tak do ideału brakuje dużo.

Dalsza część tekstu pod wideo

A jakie jest 10 punktów według Larsa?

  1. Nie dyktuj graczom co mają robić
  2. Każda klasa w grze liczy się tak samo
  3. Nie wrzucaj zbyt wielu rzeczy do gry
  4. Myśl nad każdy aspektem swojej produkcji
  5. Dopracuj podstawy gry
  6. Stwórz nową technologię
  7. Wyróżnij rywalizację w zespole tworzącym grę
  8. Nie zmieniaj w grze zbyt wiele tylko po to, by coś zmieniać
  9. Wykorzystaj najwięcej jak się da z miejsca w którym umieścisz grę
  10. Dopracuj każdy element gry

 

Zabawnie brzmi zwłaszcza ten ostatni punkt...

 

 

Źródło: http://www.oxm.co.uk/

Komentarze (31)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper