Mateusz Greloch Mateusz Greloch 05.12.2013 14:18
Shinji Mikami twierdzi, że coraz ciężej przestraszyć graczy
646V

Shinji Mikami twierdzi, że coraz ciężej przestraszyć graczy

Przemiły Japończyk, który dłubie aktualnie nad The Evil Within, wyraził swoje ubolewanie nad faktem, że coraz ciężej przestraszyć przeciętnego odbiorcę gier wideo. Problemem są same gry, które uodporniły graczy na pewne motywy, dzięki czemu twórcy muszą się sporo napocić, by wymyślić coś lepszego.

Mikami powiedział to w wywiadzie dla Edge:

Niezbyt wiele zmieniło się w kwestii straszenia graczy i wzbudzaniu u nich przerażenia. Po prostu ludzie przywykli do oklepanych motywów i wiedzą czego się spodziewać, więc jest coraz trudniej ich przestraszyć.

Człowiek, który tworzył między innymi Devil May Cry i Resident Evil stwierdził, że często będą odbierać graczowi kontrolę nad postacią, by ten czuł się bezsilny wobec czyhającego na niego zagrożenia. Mała ilość amunicji oraz nieustanne uczucie osaczenia mają zadowolić tych, którym brakuje prawdziwych survival-horrorów z krwi i kości.

Źródło: EDGE / VG247.com

Tagi: