EA: "Battlefield nie będzie corocznym produktem"
Gry
738V
Podczas spotkania inwestorów Electronic Arts padło pytanie o wydawanie kolejnych odsłony Battlefielda co roku. Blake Jorgensen z EA uważa, że dwuletnie odstępy są wymagane, by dostarczać porządnej zawartości i nie zniszczyć marki.
Transkrypt spotkania (dzięki serwisowi Seeking Alpha) przedstawia taką wypowiedź Jorgensena:
Battlefield potrzebuje dwóch lat developingu i musimy się upewnić, że dobrze łączymy talenty obu pracujących nad nim studiów. Trzeba też uważać, by nie zniszczyć po drodze podstawowych założeń marki, ale dostarczać pasjonującej i zróżnicowanej rozgrywki.
Przypomina również, że nad wydaną częścią trwają prace do dwóch lat po premierze:
Produkt ten nie sprzedaje się jednorazowo. Przez 24 miesiące nie zarabiamy na samym Battlefieldzie, ale też na dodatkowej zawartości Battlefield Premium, której chcą konsumenci. Jest to jego nieodłączna część i nie można z tego zrezygnować [kosztem wydawania gry co roku].
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Battlefield 4.