Czy potrzebujemy 60 FPSów w grach?

Gry
1961V
Czy potrzebujemy 60 FPSów w grach?
Bartek Wiak | 19.11.2013, 19:28

Ilość wyświetlanych klatek na sekundę to temat odwiecznej dyskusji. Jedni twierdzą, że różnicy i tak nie widać, więc po co przepłacać, inni natomiast gorąco bronią tematu twierdząc, że płynność jest najważniejsza.

Ekipa z Gamespotu postanowiła podejść do tematu trochę poważniej i przygotowali interesujący materiał, który rzuci inne światło na sprawę. Wideo wyjaśni nam w jaki sposób postrzegamy daną ilość wyświetlanych obrazków i jak to wygląda przy filmach.

Dalsza część tekstu pod wideo

Jako przykład gry działającej w 60 i 30 klatek zastosowano tutaj Assassin's Creed IV: Black Flag.

Źródło: własne

Komentarze (67)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper