Fumito Ueda mocno przeprasza za opóźnianie premiery The Last Guardian
Podczas wywiadu udzielanego magazynowi Edge, Fumito Ueda otworzył się i przyznał do paru błędów, jednym z nich jest ciągłe odwlekanie informowania o postępach nad swoimi projektami, między innymi mowa tutaj o The Last Guardian, za którego obsuwę twórca mocno przeprasza.
Cały wywiad znajdziecie w najnowszym wydaniu magazynu Edge, a poniżej przeczytacie jego fragment:
Z wielu powodów trzymałem w nieświadomości wielu moich fanów, kazałem im czekać, za co bardzo mocno przepraszam.
Jak zatem utrzymać motywację w zespole, który od tylu lat nie wyprodukował niczego, co pokazano światu?
Utrzymywanie motywacji to nic innego jak tworzenie czegoś świetnego. Ekipa z którą pracuję od czasów ICO i Shadow of the Colossus jest tak samo przewrażliwiona na punkcie szczegółów co ja. Chciałbym produkować szybko, ale zawsze trzeba dbać o te małe detale. Moja praca artystyczna w przypadku The Last Guardian została zakończona już dawno temu, ale szczegóły dotyczące tego kiedy, gdzie i jak zostanie ona połączona w jedną całość są już poza moją kontrolą.
Wszystko ładnie i schludnie. ale sytuacja z brakiem informacji o kolejnej produkcji powoli przypomina nieśmieszną groteską. Ponoć bukmacherzy już przyjmują zakłady, czy gra pojawi się w szóstym, czy siódmym roku życia PlayStation 4.