Deep Down będzie w stanie wygenerować nieskończoną ilość różnych lochów
Darmowy dungeon crawler na PlayStation 4 będzie tworzył w locie losowe "lochy i smoki", lecz jak wiadomo, "losowość" w grach tego typu jest często mocno ograniczona. Twórcy jednak odważnie pochwalili się na Facebooku nieograniczoną liczbą konfiguracji korytarzy.
W Deep Down wcielamy się w członka futurystycznej organizacji Raven, która za pomocą nowoczesnej technologii cofa się w przeszłość w celu odczytania wspomnień i odkrycia zapomnianych tajemnic. Stąd też lochy, potwory, rycerze, magowie i tego typu klimaty.
W przetłumaczonym przez serwis Gematsu wpisie facebookowym Capcomu, nieskończenie wiele korytarzy wynika z zupełnie losowego systemu ich tworzenia - skrzyni z przedmiotami, pułapek, drabin, różnic wysokościowych.
Wszystko tworzone jednak z głową, jak zapewniają. Skarby znajdziemy na końcu ślepych ścieżek, pułapki będą współgrały z potworami, a teleporty zawsze przeniosą nas w miejsca, w których coś się dzieje.
Studio uważa, że to właśnie lochy są esencją RPGów, nie miasta czy otwarte tereny. Jak im to wyjdzie? Zobaczymy dopiero w przyszłym roku.