W Battlefield 4 zabraknie animacji wsiadania i wysiadania z pojazdów
Wielu weteranów trzeciej odsłony Battlefielda zastanawiało się, czy w kolejnej odsłonie, której premiera zbliża się wielkimi krokami, doczekamy się jakiejkolwiek animacji podczas wsiadania i wysiadania z pojazdów, zamiast natychmiastowego teleportu na miejsce pilota lub pasażera. DICE wyjaśnia, dlaczego postanowiło pominąć ten element.
Aleksander Grøndal, człowiek odpowiedzialny za tryb multiplayer w Battlefield 4 w wywiadzie dla serwisu DualShockers, wyjaśnia:
Próbowaliśmy wprowadzić taką animację, ale za każdym razem czuliśmy, że zajmuje ona za dużo czasu. Chcieliśmy, by ludzie mogli skupić się na grze, a nie na obligatoryjnej scence, bo czasem może to wydawać się super pomysłem, a innym razem będzie po prostu wkurzające.
Możliwe, że powrócimy do tego pomysłu w przyszłości, ale na pewno nie w Battlefield 4.
To dobra wiadomość dla wszystkich, którzywiążą nadzieje na szybką i intensywną walkę w trybie multiplayer, gdzie czasami sekundy decydują o życiu lub śmierci naszego żołdaka. O ile na początku takie animacje robiłyby spore wrażenie, tak później mogłyby najzwyczajniej irytować.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Battlefield 4.