MW3 bazuje na kluczowych wątkach z MW2
Robert Bowling z Infinity Ward stwierdził, że zespół uczy się nowych sposobów na opowiadanie historii i dostarczanie doświadczenia graczom. Efekty tego zobaczymy w Call of Duty: Modern Warfare 3.
Robert Bowling z Infinity Ward stwierdził, że zespół uczy się nowych sposobów na opowiadanie historii i dostarczanie doświadczenia graczom. Efekty tego zobaczymy w Call of Duty: Modern Warfare 3.
Po wydaniu Modern Warfare 2 chłopaki z IW rozmyślali o tym, co może być zrobione jeszcze lepiej w kolejnej części kasowego przeboju. Jedną z tych rzeczy było ulepszenie rozgrywki single player i sposób w jaki sensownie połączyć linię fabularną MW2 i MW3.
"Po wydaniu każdej gry siadamy i patrzymy na to, co moglibyśmy zrobić lepiej. Na jakich obszarach powinniśmy się skupić by jeszcze bardziej podkręcić doświadczenie. Historia przedstawiona w MW2 była jednym z tych obszarów. Chcemy budować fabułę na kluczowych elementach, które są już znane graczom, tyle że ulepszymy jeszcze sposób narracji."
"Żaden Rosjanin nie był postacią kluczową w Modern Warfare2. To jest to, co czyni dla nas z Makarova fundamentalnego antagonistę. Dostarczył to, na co dokładnie liczyliśmy, dlatego jest obecny w serii od samego początku - opowiadamy historię, rozwijamy postacie bohaterów, to jest ważny etap w przedstawieniu figury, jaką jest Makarov."
"Dla fanów i dla nas satysfakcjonujące jest ujrzenie szczytowego momentu całego konliktu, który budujemy od lat."
Może w końcu dostaniemy fabułę trzymającą się przysłowiowej kupy, bo pod względem filmowości i hollywoodzkiego prowadzenia MW2 nie można niczego zarzucić.