Gran Turismo 6 premierowo niedopracowane

Gry
696V
Gran Turismo 6 premierowo niedopracowane
admin | 17.09.2013, 16:53

Oprawa dźwiękowa serii Gran Turismo była często krytykowana przy porównaniach z konkurencją, szczególnie praca silnika. W wywiadzie z serwisem Eurogamer, Kazunori Yamauchi zapowiada realistyczne dźwięki spod maski, chociaż niekoniecznie wraz z premierą gry.Oprawa dźwiękowa serii Gran Turismo była często krytykowana przy porównaniach z konkurencją, szczególnie praca silnika. W wywiadzie z serwisem Eurogamer, Kazunori Yamauchi zapowiada realistyczne dźwięki spod maski, chociaż niekoniecznie wraz z premierą gry.

Mówiłem o tym wcześniej i powtórzę - odgłosy silnika robimy od nowa i przykładamy do tego wielką wagę, by brzmiały jak najbardziej realistycznie. Możemy się jednak nie wyrobić z tym do premiery Gran Turismo 6.
Dalsza część tekstu pod wideo

Czy oznacza to przesunięcie samego ukazania się GT6? Najprawdopodobniej dostaniemy jakieś tymczasowe dźwiękowe zastępstwo, które poprawi późniejszy update.

Kolejny 'ficzer' niedostępny premierowo to cykl dnia i nocy. Kupując grę zaraz po wydaniu, taką opcję uświadczymy jedynie na torach w Spa, Nurburgring i Le Mans.

Wszystkie tory uzyskają z czasem taką opcję. Jednak do tego czasu, oferować będą wybór nad jazdą za dnia lub w nocy.

Yamauchi wspomniał także o przenoszeniu save'ów między GT5 a następcą:

Nie będzie dostępne przeniesienie stanu gry z Gran Turismo 5 do szóstki. Decyzja wynika z faktu, iż save'y z piątki są przerabiane i nie mamy możliwości stwierdzić, które z nich są prawdziwe. Wyciągamy jednak wnioski i taka opcja powinna być dostępna z GT6 do GT7 .

Nie można pochwalić zachowania studia. Nie mając nawet w planach wydania pełnej wersji gry, już atakują nas zapowiedziami następcy. Quo vaids, Polyphony?

Źródło: własne

Komentarze (23)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper