Nie ma co liczyć na romans Lary w najnowszym Tomb Raiderze

Gry
2064V
Nie ma co liczyć na romans Lary w najnowszym Tomb Raiderze
Mateusz Greloch | 28.08.2013, 13:00

Na oficjalnym forum związanym z firmą Eidos oraz marką Tomb Raider, pojawił się wpis ubóstwianej przeze mnie Maegan Marie, community managera Crystal Dynamics, w którym urodziwa Maegan odpowiada na pytania graczy odnośnie Lary i najnowszej odsłony Tomb Raidera.Na oficjalnym forum związanym z firmą Eidos oraz marką Tomb Raider, pojawił się wpis ubóstwianej przeze mnie Maegan Marie, community managera Crystal Dynamics, w którym urodziwa Maegan odpowiada na pytania graczy odnośnie Lary i najnowszej odsłony Tomb Raidera.

Zapytana o ewentualne przygody miłosne Lary Croft, Maegan odpowiedziała nakreślając charakter nowej Lary:

To, że Lara została łupieżcą grobów, to nic innego jak odruchowa obsesja. Ma to zalążek w jej zamiłowaniu archeologią i stało się życiowym celem, któremu poświęca ona całą swoją uwagę i czas, a w nawet jest w stanie postawić na szali swoje życie. Jej życie to nieustanne balansowanie pomiędzy byciem młodą, piękną i wciąż dorastającą kobietą, a byciem nieustraszoną panią archeolog, które nie lęka się najciemniejszych grobowców. Lara musi poustalać odpowiednie priorytety i niestety odbija się to na jej życiu prywatnym - tutaj nie ma miejsca na zobowiązania, nie ma na to czasu. Nie oznacza to jednak, że Lara nie bywa uczuciowa.
Dalsza część tekstu pod wideo

Z reszty wpisów możemy wywnioskować, że bierze się pod uwagę podwodne zagadki, zmuszające gracza do eksplorowania zalanych etapów, ale na dzień dzisiejszy ten aspekt jest ciągle w fazach przygotowań i dopóki nie będzie dopieszczony, nie pojawi się w grze.

Oprócz tego, Maegan przyznała, że aktorka użyczająca głosu Larze Croft brała udział w sesjach motion capture, gdzie była tarmoszona, rzucana, przewracana i zmuszana do nieziemskiego wysiłku, ale w pamiętnej scenie kiedy wisi do góry nogami [zaraz na początku gry], jej upadek był w pełni animowany przez grafików. Camilla nie spadała głową w dół, choć podkładała głos pod wszystkie jęki temu towarzyszące. W przypadku bardziej złożonych akrobacji, korzystano z usług kaskadera.

Na koniec zapytano o ewentualną zmianę designu głównej bohaterki w odniesieniu do potwierdzonej już kontynuacji. Maegan odpowiedziała, że "cała ekipa pilnie pracuje nad tym, by wykorzystać drzemiącą w konsolach nowej generacji moc, ale na razie za wcześnie na jakiekolwiek ogłoszenia".

Niewielu z Was wie, ale oprócz tego, że Maegan jest community managerem Crystal Dynamics, jest też aktywną cosplayerką, która bardzo dba o szczegółowość swoich kreacji. Poniżej postanowiłem sobie zamieścić skromną galerię prezentującą jej najciekawsze wcielenia:

Źródło: własne

Komentarze (9)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper