Mateusz Greloch Mateusz Greloch 12.08.2013 14:20
Sam Fisher wpada z telewizyjną reklamą Splinter Cell Blacklist
239V

Sam Fisher wpada z telewizyjną reklamą Splinter Cell Blacklist

O Splinter Cell Blacklist pisaliśmy praktycznie codziennie przez ostatnie dwa tygodnie. Pisaliśmy tak często, że wydaje mi się, że grę mam już za sobą i wszystko już widziałem. Gdyby nie poniższa reklama, którą puszcza się w amerykańskiej telewizji, mógłbym przysiąc, że gra wyszła miesiąc temu.
O Splinter Cell Blacklist pisaliśmy praktycznie codziennie przez ostatnie dwa tygodnie. Pisaliśmy tak często, że wydaje mi się, że grę mam już za sobą i wszystko już widziałem. Gdyby nie poniższa reklama, którą puszcza się w amerykańskiej telewizji, mógłbym przysiąc, że gra wyszła miesiąc temu.

Zdecydowano się na pełną animację CGI, dosyć marną trzeba przyznać. Daleko jej do świetnych CGI promujących takie gry jak Batman: Arkham City lub Dead Island. Ba! Nawet gameplay trailer Wiedźmina 3 wyglądał lepiej. Ja osobiście nie poczułem się w najmniejszym stopniu zainteresowany kupnem gry po zobaczeniu tego zwiastuna:

Tagi: playstation 3 splinter cell: blacklist ubisoft toronto wideo