Criterion pracowało nad Black 2

Gry
489V
Criterion pracowało nad Black 2
Mateusz Greloch | 06.08.2013, 08:39

Dyrektor artystyczny studia Criterion, Alex Ward udostępnił na swoim koncie twitter dwa zrzuty ekranu z projektu o nazwie kodowej "Black 2 - Target X video".Dyrektor artystyczny studia Criterion, Alex Ward udostępnił na swoim koncie twitter dwa zrzuty ekranu z projektu o nazwie kodowej "Black 2 - Target X video".

Tweet był skierowany bezpośrednio do Geoffa Keighleya z GameTrailers, uszczypliwie zwanym Dorito's boyem. W kolejnym tweecie Ward uprzedza dalsze pytania:

Zanim zapytacie - nie, nie pracujemy nad tym projektem. Była to dobra zabawa, ale to wszystko. Potrzebuję miejsca na dysku więc usuwam dane w chwili kiedy to piszę.
Dalsza część tekstu pod wideo

Na pytanie dlaczego projekt został skasowany, Ward odpowiada, że "tytuł najprawdopodobniej nie spełniałby dzisiejszych oczekiwań co do FPS'ów. Czasy się zmieniły."

Myślę, że Black był dokładnie tym, czym planowaliśmy od samego początku - dającym sporo frajdy FPS'em na PS2. Wszyscy ciężko pracowali, by gra w ogóle wyszła i każdy mógł poznać ten nowy tytuł. Byliśmy mocno ograniczeni sprzętem siedzącym w PS2, więc jednoczesne buforowanie geometrii i dbanie o wysoką sztuczną inteligencję przeciwników było niezmiernie trudne.

Pamiętam kiedy pierwszy raz zobaczyłem screeny z Blacka, nie mogłem uwierzyć, że taki tytuł wyląduje na PS2, grafika była po prostu zbyt ładna jak na tamtejsze standardy. Kule odbijające się od metalowych powierzchni i tworzące iskry, ogromne, wybuchające elementy otoczenia - takich rzeczy było wtedy jak na lekarstwo, a Black nie dość, że świetnie wyglądał, to chodził przy tym diabelnie płynnie. Szkoda, że kontynuacja prawdopodobnie nigdy nie powstanie, chętnie przytuliłbym staroszkolnego FPS'a nieskażonego dzisiejszymi trendami gatunku.

Poniżej wspomniana wyżej galeria:

Źródło: własne

Komentarze (13)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper