Paweł Musiolik Paweł Musiolik 31.07.2013 17:11
#YOLO motywem przewodnim nowego zwiastuna The Bureau: XCOM Declassified
314V

#YOLO motywem przewodnim nowego zwiastuna The Bureau: XCOM Declassified

#YOLO. Najgłupsza rzecz z jaką spotkałem się w internecie od dawien dawna. Zaczerpnięty hashtag z Twittera i akronim od You Only Live Once, co przekłada się na rodzime "żyjesz tylko raz", mające być demonstracją szalonych rzeczy dokonywanych przez nastolatków. Pić, palić, dzieci robić, niczego nie żałować. Większość tak to odbiera i dziwi mnie, że tym 2K Games reklamuje poważne zdawałoby się The Bureau.
#YOLO. Najgłupsza rzecz z jaką spotkałem się w internecie od dawien dawna. Zaczerpnięty hashtag z Twittera i akronim od You Only Live Once, co przekłada się na rodzime "żyjesz tylko raz", mające być demonstracją szalonych rzeczy dokonywanych przez nastolatków. Pić, palić, dzieci robić, niczego nie żałować. Większość tak to odbiera i dziwi mnie, że tym 2K Games reklamuje poważne zdawałoby się The Bureau.

Oczywiście, nikt im tego nie broni, ale podobny efekt można odnieść reklamując operetki wśród ludzi kompletnie nimi nie zainteresowanymi. Zwiastun taki sobie, pseudośmieszny, wręcz nijaki. Ale wiecie, #yolo.

Tagi: 2K Games 2k marin the bureau: xcom declassified wideo