#YOLO motywem przewodnim nowego zwiastuna The Bureau: XCOM Declassified

Gry
408V
#YOLO motywem przewodnim nowego zwiastuna The Bureau: XCOM Declassified
Paweł Musiolik | 31.07.2013, 17:11

#YOLO. Najgłupsza rzecz z jaką spotkałem się w internecie od dawien dawna. Zaczerpnięty hashtag z Twittera i akronim od You Only Live Once, co przekłada się na rodzime "żyjesz tylko raz", mające być demonstracją szalonych rzeczy dokonywanych przez nastolatków. Pić, palić, dzieci robić, niczego nie żałować. Większość tak to odbiera i dziwi mnie, że tym 2K Games reklamuje poważne zdawałoby się The Bureau.#YOLO. Najgłupsza rzecz z jaką spotkałem się w internecie od dawien dawna. Zaczerpnięty hashtag z Twittera i akronim od You Only Live Once, co przekłada się na rodzime "żyjesz tylko raz", mające być demonstracją szalonych rzeczy dokonywanych przez nastolatków. Pić, palić, dzieci robić, niczego nie żałować. Większość tak to odbiera i dziwi mnie, że tym 2K Games reklamuje poważne zdawałoby się The Bureau.

Oczywiście, nikt im tego nie broni, ale podobny efekt można odnieść reklamując operetki wśród ludzi kompletnie nimi nie zainteresowanymi. Zwiastun taki sobie, pseudośmieszny, wręcz nijaki. Ale wiecie, #yolo.

http://www.youtube.com/watch?v=xhjxHQkkCxE

Źródło: własne

Komentarze (3)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper