Bartek Wiak Bartek Wiak 08.07.2013 20:02
Mapę z Dark Souls 2 będziemy mogli zwiedzać bez ograniczeń
340V

Mapę z Dark Souls 2 będziemy mogli zwiedzać bez ograniczeń

Po ogromnym sukcesie Dark Souls powstanie drugiej części było jedynie kwestią czasu. Od pory pierwszej zapowiedzi Dark Souls 2 minęło już sporo czasu i doczekaliśmy się mnóstwa różnych zapowiedzi, widzieliśmy obrazki, nagrania i poznaliśmy klasy postaci. Dzisiaj dowiedzieliśmy się, że gra da nam większą swobodę poruszania niż jej pierwsza odsłona. 
Po ogromnym sukcesie Dark Souls powstanie drugiej części było jedynie kwestią czasu. Od pory pierwszej zapowiedzi Dark Souls 2 minęło już sporo czasu i doczekaliśmy się mnóstwa różnych zapowiedzi, widzieliśmy obrazki, nagrania i poznaliśmy klasy postaci. Dzisiaj dowiedzieliśmy się, że gra da nam większą swobodę poruszania niż jej pierwsza odsłona. 

Ciężko jednoznacznie ustalić czy jest to dobra, czy zła wiadomość. Z pewnością ucieszą się na nią najwięksi zapaleńcy, którzy wszystkie ułatwienia traktują jak niepotrzebne dodatki. Z drugiej jednak strony gracze trochę mniej "hardcorowi" mogą czuć się zagubieni w wielkim, otwartym i pełnym niebezpieczeństw świecie.

O ile w Dark Souls też mieliśmy do czynienia z otwartym światem to jednak były na niego nałożone pewne ograniczenia, żeby dostać się do trudniejszych przeciwników trzeba było najpierw przedrzeć się przez tych słabszych. W Dark Souls 2 nie będziemy mieli takich blokad. Gracz niemal od razu będzie mógł spróbować swoich sił w starciu z silniejszymi wrogami. Jego szanse na przeżycie oscylują wokół 0%, ale kto by się przejmował?

Tanimura w rozmowie z portalem Digital Spy powiedział kilka ciekawych rzeczy na ten temat.
Uświadomiliśmy sobie, że w Dark Souls 1 był pewien porządek wydarzeń, jak przykładowo uderzenie w dzwony, czy wypad do Anor Londo, który nie jest złą rzeczą. W Dark Souls 2 mamy nadzieję dostarczyć graczom więcej swobody, by rzeczy nie musiały być wykonywane w ustalonym porządku. Mamy nadzieję, że jeśli gracze będą się bardzo starać to będą mogli zacząć w połowie gry, zależnie od siły ich woli i ich odwagi.

Nie będziecie musieli podążać utartą ścieżką, będzie to bardziej unikalne dla każdego gracza. To może być interesujące aspekt gry, który gracze polubią trochę bardziej niż w Dark Souls 1.

Tagi: Dark Souls 2 From Software tanimura