nariko nariko 06.07.2013 16:17
Twórcy Wiedźmin 3: Dziki Gon nie idą na żadne kompromisy w kwestii grafiki
582V

Twórcy Wiedźmin 3: Dziki Gon nie idą na żadne kompromisy w kwestii grafiki

Wielu graczy twierdzi (i mają ku temu dość solidne podstawy), że konsole nowej generacji już w dniu premiery zostaną w tyle za PC-tami pod względem mocy obliczeniowej. Ekipa CD Projekt RED, która tworzy Wiedźmin 3: Dziki Gon zarówno na PC, jak i PS4 oraz Xbox One, przekonuje, że nie pójdzie na żadne kompromisy jeśli chodzi o jakość grafiki. Produkcja ma wyglądać identycznie na wszystkich platformach.
Wielu graczy twierdzi (i mają ku temu dość solidne podstawy), że konsole nowej generacji już w dniu premiery zostaną w tyle za PC-tami pod względem mocy obliczeniowej. Ekipa CD Projekt RED, która tworzy Wiedźmin 3: Dziki Gon zarówno na PC, jak i PS4 oraz Xbox One, przekonuje, że nie pójdzie na żadne kompromisy jeśli chodzi o jakość grafiki. Produkcja ma wyglądać identycznie na wszystkich platformach.

Redakcja serwisu DualShockers miała okazję porozmawiać z Konradem Tomaszkiewiczem. Jak powiedział w wywiadzie, od dłuższego czasu studio pracuje z dev-kitami zarówno PlayStation 4, jak i Xbox One. Jego zdaniem obie konsole mają gigantyczny potencjał, a praca z nimi to czysta przyjemność. Na tym jednak nie koniec:
Zamierzamy dostarczyć identyczne doświadczenia na wszystkich platformach - tworzymy Wiedźmina 3 na konsole nowej generacji, więc jakiekolwiek wizualne cięcia nie będą tu mieć miejsca.

I dobrze, bo to, co zobaczyliśmy w trakcie targów E3, nastroiło bardzo optymistycznie. Wiedźmin 3: Dziki Gon bez wątpienia będzie jedną z najładniejszych gier, jakie zadebiutują w pierwszych miesiącach życia next-genów.

Tagi: CD Projekt RED playstation 4 polska Wiedźmin 3: Dziki Gon