Ubisoft ma plan na rozwój marki Watch Dogs
jest pewne sukcesu Watch Dogs - nic dziwnego, wszak produkcja doczekała się niezwykle ciepłego przyjęcia już w trakcie pierwszej zapowiedzi. Firma ma jednak szeroko zakrojony plan na rozwój tej marki, o czym poinformowała ustami Dominica Guaya.Ubisoft jest pewne sukcesu Watch Dogs - nic dziwnego, wszak produkcja doczekała się niezwykle ciepłego przyjęcia już w trakcie pierwszej zapowiedzi. Firma ma jednak szeroko zakrojony plan na rozwój tej marki, o czym poinformowała ustami Dominica Guaya.
Jak powiedział w wywiadzie udzielonym redakcji The Guardian, plany Ubisoftu przypominają plany, jakie Bungie Games ma w stosunku do Destiny:
Szczerze powiedziawszy, właśnie to zamierzamy zrobić. (...) nawet jeśli zmienimy nasze plany po dostarczeniu gry do sklepów i powiemy "chrzanić to, zrobimy coś innego", plany pozwolą nam na utrzymanie mocnego rdzenia.
Guay
przekonuje, że niektóre seriale telewizyjne mają to do siebie, że ich twórcy nie mają pojęcia o tym, co ma się wydarzyć w kolejnym sezonie. W przypadku Watch Dogs i ewentualnej kontynuacji nie będziemy mieli do czynienia z takim problemem.
Jonathan Morin zdradził również, że gra będzie posiadać jedno zakończenie - pozwoli to na sprawniejsze poprowadzenie historii i zbudowanie solidniejszej bazy pod potencjalne Watch Dogs 2.
Ubisoft optymistycznie patrzy zatem w przyszłość, podczas kiedy my czekamy na premierę "jedynki", która ma się odbyć już jesienią.