Stare, dobre klasy w Battlefield 3

Gry
2873V
Stare, dobre klasy w Battlefield 3
Butcher | 09.07.2011, 12:05

Jak mogliście przeczytać w mojej relacji i wywiadzie w PSX Extreme#167, multiplayer Battlefield 3 zaoferuje nam znane z poprzednich odsłon 4 klasy wojaków, ale umożliwi lepsze dostosowanie ich możliwości do naszych potrzeb. DICE właśnie zdradziło więcej na ten temat...

Jak mogliście przeczytać w mojej relacji i wywiadzie w PSX Extreme#167, multiplayer Battlefield 3 zaoferuje nam znane z poprzednich odsłon 4 klasy wojaków, ale umożliwi lepsze dostosowanie ich możliwości do naszych potrzeb. DICE właśnie zdradziło więcej na ten temat...xxxxx

Dalsza część tekstu pod wideo

 

W Battlefield 3 każda z klas ma być jednocześnie odpowiednio skuteczną, jednoosobową "maszyną śmierci", jeżeli preferujemy zabawę w "samotnego wilka", jak i przydatną częścią składu, jeżeli wspomaganie kompanów w drużynie stawiamy sobie za cel podstawowy.

 

 

ASSAULT - to wciąż przedstawiciele pierwszej linii ognia, ale właśnie dlatego tym razem mają również umiejętności i perki Medyka (Support). W końcu gdzie najczęściej ściele się trup? Przecież nie na tyłach. Dlatego możliwość rozrzucania apteczek czy wskrzeszania poległych defibrylatorem może dla wielu z Was okazać się całkiem przydatnym dodatkiem klasy Assault w BF3.

 

ENGINEER - oprócz standardowych możliwości naprawy pojazdów oraz dzierżenia broni przeciwpancernej w postaci RPG, tym razem Inżynierowie mogą jeszcze bardziej przysłużyć się kompanom, budując tymczasowe osłony, za którymi będziemy mogli schować się przed ogniem nieprzyjaciela. Tymczasem korzystanie z lekkich karabinów uczyni z nich kiedy trzeba całkiem skutecznych zabijaków podczas typowego natarcia.

 

SUPPORT - tak jak poprzednio, podstawą ich wyposażenia są lekkie karabiny maszynowe (LMG), przydatne dla tworzenia ognia zaporowego i wsparcia kompanów w ataku. Tym razem jednak fani tej klasy z otwartymi ramionami przyjmą dwie nowości. Pierwsza to dwójnogi dla karabinów, poprawiające celność i skuteczność fali pocisków wypluwanej z naszych LMG. Dwójnogi rozkładamy wchodząc w zoom podczas leżenia lub stojąc/klęcząc w pobliżu adekwatnych struktur, np. przy parapecie okna. To owocuje większą precyzją ognia oraz mniejszym odrzutem - wywalenie w konkretny punkt pełnego magazynka 200 pocisków bez odrywania palca ze spustu nie będzie już stanowić problemu. Jeszcze wieksze zmiany w mechanice gry wprowadzi ogień zaporowy - nasz zmasowany ostrzał z LMG bardzo blisko pozycji wroga będzie skutkował na jego ekranie blurem, nie tylko dając przeciwnikowi znać, że wystawianie łba to nie najlepszy pomysł, ale wpływając także na obniżenie jego celności! Realizm? Jak najbardziej - kilkaset pocisków uderzających centymetry od nas to nie tylko drgania otoczenia, ale i stres wpływajacy na skuteczność atakowanej osoby. I jeszcze jedno - za skuteczny ogień zaporowy dostajemy punkty XP za grę drużynową.

 

 

RECON - snajperzy/zwiad to ulubiona klasa wielu maniaków BF-a. Widok pięciu snajperów na jednej skale w BF:BC2 to widok tak samo śmieszny, co nierzadki i niepokojący (często z racji głupoty, zwłaszcza gdy trzech z tej piątki należy do jednego teamu. Inny przykład poniżej). Pewnie nie inaczej będzie w BF3, ale zdolny snajper wie, że ma nie tylko nieść śmierć, ale także zdobywać dla kompanów wiedzę o polu walki. Wskazywać cele i pancerne zagrożenie. Okazuje się, że tym razem rola snajpera zostanie jeszcze bardziej rozszerzona i zmodyfikowana - DICE wymyśliło kolejnych kilka gadżetów, które mają dać nam nowe możliwości w tej klasie, jednak konkrety pozostają na razie tajemnicą.

 

 

Tymczasem chyba warto sobie przypomnieć, co czeka nas od 25 października...

 

 

I coś dla wrażliwych na piękno...

 

Źródło: własne

Komentarze (28)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper