Sztuczna inteligencja w Resistance 3

Gry
1126V
Sztuczna inteligencja w Resistance 3
Maciej Klimaszewski | 06.07.2011, 17:07

Starszy projektant Resistance 3, Cameron Christian, twierdzi że najmocniejszą nowością w trzeciej części serii będzie ulepszona sztuczna inteligencja oponentów. 

Starszy projektant Resistance 3, Cameron Christian, twierdzi że najmocniejszą nowością w trzeciej części serii będzie ulepszona sztuczna inteligencja oponentów. xxxxx

Dalsza część tekstu pod wideo

 

"Myślę, że najciekawszą rzeczą nad jaką pracujemy jest sztuczna inteligencja. Przeciwnicy reagują o wiele szybciej i są bardziej agresywni, niż to było przedtem. Będą cię tropić, możesz zdjąć kilku, lecz reszta będzie zdeterminowana by wytropić i finalnie zakończyć twój wirtualny żywot."

 

Usprawnione AI idzie w parze ze zbalansowanym uzbrojeniem, jakie zaoferuje nam Resistance 3. Wszystko po to, by stworzyć bardziej taktycznego FPS-a. Zbalansowanie fuzji jest krytycznym następstwem zmiany modelu rozgrywki. Będziemy mogli nosić tyle broni ile nam się podoba, zniknie restrykcja do dwóch spluw.

 

"Każda broń jest w zasadzie efektywna przeciwko każdemu zagrożeniu. Nie zapominajmy jednak o tym, że istnieje skala efektywności. Rozważmy sytuację z Augerem wymierzonym przeciwko Hulkowi. Będzie to zły wybór, gdyż nie ma miejsca byś się schował i strzelał przez sciany. Możesz strzelać w jego słabe punkty i zadawać obrażenia, ale nie będzie to tak skuteczne, jak choćby użycie Magnum."

 

Zastopowano również z przegiętymi fuzjami. Wspomniany Auger jest ulubioną bronią wielu ludzi, gdyż jest "przepakowany." Christian mówi, że po prostu zmniejszyli zasięg widzenia przez sciany, co drastycznie zredukowało moc tej zabawki. Myślicie, że dostaniemy AI na poziomie Halo: Reach?

Źródło: własne

Komentarze (114)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper