Paweł Musiolik Paweł Musiolik 31.05.2013 09:04
1666 od Patrice'a Desiletsa miało być grą na nową generację konsol
255V

1666 od Patrice'a Desiletsa miało być grą na nową generację konsol

W serwisie Kotaku, co tydzień pojawia się artykuł osoby o nicku Superannuation, która wyszukiwaniu informacji z wielu miejsc przynosi całkiem ciekawe informacje. W tym tygodniu zdecydowanie najciekawszym zagadnieniem jest wstrzymane na zawsze 1666 od Patrice'a Desiletsa, który po odejściu z Ubisoftu poszedł do THQ, jednak ta druga firma po bankructwie została wykupiona przez Ubisoft.
W serwisie Kotaku, co tydzień pojawia się artykuł osoby o nicku Superannuation, która wyszukiwaniu informacji z wielu miejsc przynosi całkiem ciekawe informacje. W tym tygodniu zdecydowanie najciekawszym zagadnieniem jest wstrzymane na zawsze 1666 od Patrice'a Desiletsa, który po odejściu z Ubisoftu poszedł do THQ, jednak ta druga firma po bankructwie została wykupiona przez Ubisoft.

1666 było jedną z produkcji, która miała przywrócić THQ na nogi, ale nie wiedzieliśmy kompletnie nic. Teraz przynajmniej wiemy tyle, że powstać miała na silniku Unreal w wersji 4 oraz platformami docelowymi był te z następnej generacji. Jeden z inżynierów przyznał, że prototyp był zrobiony na silniku Saints Row, ale po zawarciu umowy ruszyły prace na UE4.

Nie wiadomo jaki gatunek miała reprezentować gra, ale prawdopodobnie mieliśmy mieć do czynienia z otwartym światem gdzie toczono by potyczki między rywalizującymi z sobą, prawdziwymi historycznie siłami.

Dodatkowo jak się okazało, The Underdog o którym nie raz wspominaliśmy przeznaczone było na tablety i powstawało na silniku Unity.

Tagi: 1666 Patrice Desilets playstation 4 Ubisoft