Masa nowych obrazków i garść informacji na temat nowego Thiefa!

Gry
1888V
Masa nowych obrazków i garść informacji na temat nowego Thiefa!
VergilDH | 04.04.2013, 17:10

Kiedy wydawało się, że dzisiaj nie wydarzy się już nic ciekawego, w Sieci niczym grzyby po deszczu zaczęły wyrastać nowe informacje na temat Thiefa, które zostały podparte pachnącymi świeżością obrazkami. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na temat gry, zapoznajcie się z zebranymi przez nas konkretami, a następnie rzućcie okiem na robiące wrażenie obrazki.Kiedy wydawało się, że dzisiaj nie wydarzy się już nic ciekawego, w Sieci niczym grzyby po deszczu zaczęły wyrastać nowe informacje na temat Thiefa, które zostały podparte pachnącymi świeżością obrazkami. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na temat gry, zapoznajcie się z zebranymi przez nas konkretami, a następnie rzućcie okiem na robiące wrażenie obrazki.

Zacznijmy od tego, że twórcy nie oddają nam do dyspozycji otwartego świata. Gra zostanie podzielona na szereg misji, a tylko jedna z lokacji będzie dostępna w każdym momencie - mowa o naszej bazie wypadowej, co w pewnym sensie przywodzi rozwiązania znane z poprzedniej części serii czy choćby wydane przed kilkoma miesiącami Dishonored. Co ciekawe, samo poruszanie się po mieście ma przypominać system, jaki znamy z Mirror's Edge - Garrett przemyka nad drewnianym stołami, przeskakuje przez otwarte okna i zwinnie skacze po dachach. Warto wspomnieć także o tym, że gra dostosowuje się do naszego zachowania i jeśli spadniemy, zaadaptuje się do naszych poczynań i pozwoli nam dostać się do celu korzystając z alternatywnej drogi.

1365081699-8

Rozgrywka składa się z trzech głównych elementów: infiltracji, sztuki złodziejskiej oraz ucieczki. W wielu momentach gra przechodzi do perspektywy TPP - mowa m.in. o wspinaczce, czy animacjach wykańczania przeciwników, znanych już z Deus Ex: Bunt Ludzkości. Twórcy są zdania, że uczyni to rozgrywkę znacznie bardziej ekscytującą. Oprócz zadań głównych, ma tu na nas czekać wiele zadań pobocznych oraz kilka innych aktywności, które są w pełni opcjonalne. Misje możemy wykonywać pozostając całkowicie niezauważonym, ale jeśli Garrett wpadnie w tarapaty, będziemy mogli zrobić użytek z broni oraz... elementów otoczenia, które mogą okazać się nieodzowne w ucieczce (nie zapominajmy, że Garrett to złodziej, a nie wojownik).

1365081897-18

Na koniec, słówko o trybie "Focus". Korzystając z niego czas ma zwolnić, pozwalając nam sprawdzić słabe punkty przeciwników. Twórcy przekonują, że opracowując ten element rozgrywki, inspirowali się scenami z filmowego Sherlocka Holmesa, w których bohater analizował ciało przeciwnika szukając jego "pięty achillesowej".

Jako, że jeden obraz może powiedzieć więcej, aniżeli tysiąc słów, zostawiam Was sam na sam z opublikowaną w Sieci galerią.

Źródło: własne

Komentarze (16)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper