Twórcy Dishonored nie kryją zadowolenia z możliwości PlayStation 4

Gry
355V
Twórcy Dishonored nie kryją zadowolenia z możliwości PlayStation 4
VergilDH | 09.03.2013, 15:28
Dishonored

doczekało się bardzo ciepłego przyjęcia nie tylko ze strony graczy i recenzentów, lecz także jurorów BAFTA Game Awards, którzy przyznali ekipie Arkane Studios Złotą Maskę, przeznaczoną dla najlepszej gry minionego roku. Nie kryjąc zadowolenia z tego wyróżnienia, Dinga Bakaba (projektant poziomów z Arkane Studios) zabrał głos w sprawie możliwości konsol nowej generacji. Potwierdził, że większa ilość pamięci daje jego zespołowi szansę na rozwój.Dishonored doczekało się bardzo ciepłego przyjęcia nie tylko ze strony graczy i recenzentów, lecz także jurorów BAFTA Game Awards, którzy przyznali ekipie Arkane Studios Złotą Maskę, przeznaczoną dla najlepszej gry minionego roku. Nie kryjąc zadowolenia z tego wyróżnienia, Dinga Bakaba (projektant poziomów z Arkane Studios) zabrał głos w sprawie możliwości konsol nowej generacji. Potwierdził, że większa ilość pamięci daje jego zespołowi szansę na rozwój.

Jak powiedział:

Dalsza część tekstu pod wideo
Potrzebujemy pamięci, wiecie? Jako projektant poziomów walczymy z pamięcią każdego dnia. Tniemy niektóre elementy, usuwamy je, rozbieramy je na mniejsze czynniki, dzielimy poziomy, usuwamy postacie niezależne. Wszystko przez to, że nie dysponujemy wystarczającą ilością pamięci. Mając jednak na uwadze, iż w przypadku konsol nowej generacji sytuacja ulegnie zmianie, jesteśmy bardzo zadowoleni. To coś, na co czekaliśmy. (...) Głównym problemem była pamięć. Procesory były dobre, ale pamięć była ważniejsza dla naszych gier. Jest to więc wspaniałe.

Bakaba zwrócił także uwagę na integrację Gaikai z PlayStation 4, a także na inne możliwości sieciowe nowej konsoli Sony. Jak powiedział, jego ekipie te pomysły przypadły do gustu, przez co twórcy nie mogą się doczekać, kiedy będą mogli je wykorzystać.

Deweloperzy z całą pewnością "nad czymś" obecnie pracują. Wszystko wskazuje na to, że jest to kolejna odsłona serii Dishonored, które Bethesda od dawna określa mianem nowej, dużej marki. W świetle zapowiedzi nowego Thiefa będą jednak musieli jeszcze bardziej się postarać i zaoferować graczom jeszcze więcej nowatorskich rozwiązań. Czekamy zatem na pierwsze efekty ich pracy.

Źródło: własne

Komentarze (15)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper