Watch Dogs powstaje z myślą o next-genach
W wywiadzie z holenderskim serwisem o grach wideo Yves Guillemot opowiedział o kulisach powstawania Watch Dogs, traktującym o sieciowej zależności wszystkich urządzeń i związanych z tym niebezpieczeństwami, kiedy nikt nie pozostaje anonimowy. Szef Ubisoftu opowiedział też o wiodących platformach nadchodzącej produkcji.
W wywiadzie z holenderskim serwisem o grach wideo Yves Guillemot opowiedział o kulisach powstawania Watch Dogs, traktującym o sieciowej zależności wszystkich urządzeń i związanych z tym niebezpieczeństwami, kiedy nikt nie pozostaje anonimowy. Szef Ubisoftu opowiedział też o wiodących platformach nadchodzącej produkcji.
Okazuje się, że priorytetem dla twórców są komputery osobiste wysokiej klasy oraz konsole następnej generacji. Watch Dogs będzie priorytetowo powstawać właśnie na nie, a dopiero potem twórcy będą myśleć nad przerzuceniem gry na konsole obecnej generacji.
Gra jest tworzona na high-endowe komputery oraz konsole następnej generacji, podczas gdy inna część zespołu będzie myślała nad tym, jak przełożyć gotowy kod na PS3 i X360. Pierwsze podejście ma nam pokazać, jak gra będzie wyglądała na najnowszych sprzętach.
Wszystko w porządku, tylko można się bać o to, że konwersje na PS3 i X360 będą prezentowały się gorzej niż ich odpowiedniki na najnowszych sprzętach. Miejmy nadzieję, że przyszłe wieści będą napawały nas dużą dawką optymizmu.