Modyfikacje i wyzwania w Urban Trial Freestyle

Gry
345V
Modyfikacje i wyzwania w Urban Trial Freestyle
Kuba Kleszcz | 13.02.2013, 22:02
Urban Trial Freestyle

, czyli produkcja polskiego studia Tate Interactive, okazuje się być bardziej złożona, niż mogłoby się nam wydawać. Wszystko wskazuje na to, że polski tytuł zastąpi nam hit z konkurencyjnego Xbox Live Arcade - Trials HD.Urban Trial Freestyle, czyli produkcja polskiego studia Tate Interactive, okazuje się być bardziej złożona, niż mogłoby się nam wydawać. Wszystko wskazuje na to, że polski tytuł zastąpi nam hit z konkurencyjnego Xbox Live Arcade - Trials HD.


Urban Trial Freestyle ma nas zaskoczyć swoją złożonością i wymusić na graczu coś, czego wcześniej od niego nie wymagano.

Dalsza część tekstu pod wideo

  • gra ma w dużej mierze opierać się o modyfikowanie pojazdów w zależności od tego, na jakiej trasie będzie rozgrywał wyścig oraz w jakim trybie (Stunt, gdzie liczą się ewolucje w powietrzu, oraz Time Attack, w którym należy pokonać wybrany tor z jak najlepszym czasem)

  • do modyfikacji dostaniemy trzy elementy: podwozie, silnik oraz koła, wpływające kolejno na: prędkość, sterowność i przyspieszenie

  • odblokowanie wszystkich części oznacza posiadanie czterech silników, podwozi i par kół, z których będziemy mogli budować swoją maszynę, dając nam 64 możliwe kombinacje

  • wymaksowanie danego parametru będzie oznaczało ubytki w innym, np. maksymalna prędkość równa jest problemom z równowagą, jednak tego typu niuanse będą działały na naszą korzyść, jeżeli zostanę dobrze dobrane do odpowiednich trybów (podany przykład jest użyteczny w trybie polegającym na jak najwyższych i najdalszych skokach)

  • powyższe zależności nie działają jednak w tak prosty sposób w walce z czasem, ponieważ tutaj już trzeba samemu znaleźć najbardziej optymalną kombinację, biorąc pod uwagę swój styl jazdy i rozłożenie przeszkód na torze

  • w trybie wyzwań znajdziemy pięć dodatkowych plansz, na których obowiązywały będą inne zasady niż w pozostałych trybach oraz na innych warunkach, a kluczowe będą umiejętności nabyte podczas zabawy w innych trybach rozgrywki, np. w jednym z wyzwań pokierujemy żyroskopami zawartymi w Dualshocku lub konsoli PS Vita, by mieszać w grawitacji, co ma zagwarantować ogrom możliwości dotarcia do celu.


http://youtu.be/9ERLuHxa5j0

Produkcja Tate Interactive zapowiada się na wspaniałą alternatywę dla wspomnianego Trials HD, zapewniającą sporo miodu, tym bardziej, że właśnie takich tytułów póki co brakuje w portfolio PlayStation Vity. Zadebiutować ma w cyfrowej dystrybucji już niedługo, bo na początku marca.

Źródło: własne

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper