Przenośnego Killzone'a przejdziemy w 9 godzin

Gry
1400V
Przenośnego Killzone'a przejdziemy w 9 godzin
Hans92_X | 04.02.2013, 18:28

Kilka dni temu, zapowiadany na Gamescomie 2012, Killzone: Najemnik doczekał się pierwszego zwiastuna z gameplayem. Dziś do sieci trafia kolejna partia nowych informacji dotyczących przenośnego FPSa. A to za sprawą wywiadu z Piersem Jacksonem z Guerrilla Cambridge, który kieruje dewelopingiem gry.

Kilka dni temu, zapowiadany na Gamescomie 2012, Killzone: Najemnik doczekał się pierwszego zwiastuna z gameplayem. Dziś do sieci trafia kolejna partia nowych informacji dotyczących przenośnego FPSa. A to za sprawą wywiadu z Piersem Jacksonem z Guerrilla Cambridge, który kieruje dewelopingiem gry.

Dalsza część tekstu pod wideo


Z rozmowy dowiadujemy się, że gra fabularnie osadzona jest niedługo po rozpoczęciu pierwszego Killzone'a. Twórcy starają się odtworzyć doświadczenie płynące z grania na PlayStation 3, nie obcinając różnych elementów tytułu. Jednocześnie Jackson dodaje, że systemy silnika gry odpowiadające za efekty dźwiękowe oraz rendering zostały zastąpione, ale przykładowo sztuczna inteligencja stoi na równie wysokim poziomie jak w Killzone 3. Co więcej gra została wzbogacona o refleksje świetlne np. na podłogach.


Jeżeli chodzi o sterowanie to, mimo różnic między DualShockiem a przyciskami PlayStation Vita odczucia w kontrolowaniu postaci pozostaną niezmienne względem poprzedniczek na PlayStation 2 i 3.


W Najemniku znajdziemy 9 misji w trybie dla jednego gracza. Każda z nich wystarczy nam na ok. 40-60 minut. Wszystko zostanie opatrzone w ładną spójną narrację tworząc pełną historię pełną zwrotów akcji.


Po przejściu każdej z misji, będziemy mogli powtórzyć ją w jednym z trzech trybów: Ukrycie, Precyzja oraz Demolka (Covert, Precision, Demolition). W zależności od naszego wyboru liczyć się będzie niewykrywalność naszych działań lub dokładność zabójstw lub nowe cele do zniszczenia.


Jednym z najważniejszych nowych elementów gameplayu jest obecność sklepu, w którym kupujemy wyposażenie dla naszej postaci, więc możemy iść na misje z takimi gadżetami jakie sobie wybierzemy. Jeżeli chodzi o niewykrywalność podczas misji, to będziemy musieli chować ciała wrogów, inaczej zostaniemy wykryci. W przypadku ataków wręcz będziemy mogli skorzystać z dotykowego ekranu konsoli.


Do sieci trafiły też nowe szkice koncepcyjne, które znajdziecie poniżej:


Źródło: własne

Komentarze (23)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper