Insomniac Games łata nowego Ratcheta
Ratchet & Clank: Załoga Q okazało się być wariacją Tower Defense z klasyczną przygodówką z czego słynęły poprzednie odsłony serii Insomniac. Średnio odebrana, ale mimo wszystko na krótką metę wciągająca gra nie ustrzegła się błędów i dlatego kolejny raz zostanie połatana. Tym razem ekipa przygotowuje się do wypuszczenia łatki oznaczonej numeracją 1.04. Co zmieni?Ratchet & Clank: Załoga Q okazało się być wariacją Tower Defense z klasyczną przygodówką z czego słynęły poprzednie odsłony serii Insomniac. Średnio odebrana, ale mimo wszystko na krótką metę wciągająca gra nie ustrzegła się błędów i dlatego kolejny raz zostanie połatana. Tym razem ekipa przygotowuje się do wypuszczenia łatki oznaczonej numeracją 1.04. Co zmieni?
Trochę tego jest, więc długie tłumaczenie znajdziecie poniżej:
- Koordynaty dla Planety Kerwan zostały dodane. Przygotujcie się do walki w Metropolis.
- GrummelNet został zmodyfikowany jeśli chodzi o statystyki broni
- Ogólne
- Ograniczono ilość rakiet Warmongera z 5 do 3.
- Poprawiono lekko działanie wieżyczek kupionych w bazie.
- Perk 'Melee' otrzymał lekki boost zadawanych obrażeń.
- Thundersmacki nie są już tak bardzo odporne na ataki.
- Kadeci mogą od teraz posiadać tylko 2 Doppelbangery od początku.
- Dopplebangery są mniej odporne na obrażenia.
- Elektryczne barykady są słabsze.
- Planeta Ebaro
- Stwór z rakietami został zauważony przy 7 węźle. Podchodzić z ostrożnością.
- Grungariańscy żołnierze otrzymali dodatkową zmianę przy pierwszym węźle.
- Ogólne
- Znacznie zwiększono kary za wychodzenie z gry.
- Od teraz kadeci, którzy zostali ukarani otrzymają powiadomienie.
- Kadeci którzy pozostaną w grze lub Ci, którzy grę opuścili, otrzymają zależnie od stanu - zwycięstwo lub porażkę.
- Z powodu problemów z oświetleniem, ukryto oceny kadeta z ekranu wyboru postaci.
- Zablokowano możliwość kupna perków we własnej grze gdy nie mamy ich odblokowanych.
- Poprawiono czytelność ekranu własnej rozgrywki.
- Poprawki stabilności gry.
- Różne poprawki błędów.