Paweł Musiolik Paweł Musiolik 31.01.2013 08:30
Bezczelny Dante chwali się jak nigdy
343V

Bezczelny Dante chwali się jak nigdy

Jeżeli jakimś cudem przeoczyliście ostatnie informacje na temat DmC: Devil May Cry, to śpieszymy nadrobić wam, że gra w pierwszym tygodniu sprzedaży znalazła niecałe 400 tysięcy nabywców w wersji na PlayStation 3. Bardzo szybko też spadła z brytyjskiego tronu skąd wywodzi się studio Ninja Theory. Mimo ciepłego przyjęcia recenzentów i przekonywania się graczy, Capcom uznał, że to za mało i trzeba o grze przypomnieć...
Jeżeli jakimś cudem przeoczyliście ostatnie informacje na temat DmC: Devil May Cry, to śpieszymy nadrobić wam, że gra w pierwszym tygodniu sprzedaży znalazła niecałe 400 tysięcy nabywców w wersji na PlayStation 3. Bardzo szybko też spadła z brytyjskiego tronu skąd wywodzi się studio Ninja Theory. Mimo ciepłego przyjęcia recenzentów i przekonywania się graczy, Capcom uznał, że to za mało i trzeba o grze przypomnieć...

Efektem tego jest zwiastun, który możecie zobaczyć poniżej. Jako, że gra jest dostępna i zainteresowani dawno ją ukończyli, to nie znajdą w nim nic nowego. Jedyne co może zainteresować to wrzucenie w materiał wideo pozytywnych opinii serwisów internetowych i magazynów, które chwaliły produkt Tammema Antoniadesa.



Same pozytywne opinie, czyli coś czego można się spodziewać gdy trzeba sprzedać produkt. I może kiedyś ocena z naszego serwisu pojawi się w podobnym zwiastunie. Kiedyś...

 

Tagi: Capcom dmc devil may cry Ninja Theory wideo