vergil vergil 28.01.2013 11:06
Visceral Games: "Musimy mieć pewność, że poszerzamy grupę odbiorców"
204V

Visceral Games: "Musimy mieć pewność, że poszerzamy grupę odbiorców"

Dead Space 3 niesie ze sobą wiele zmian, a przynajmniej niektóre są niestety zmianami na gorsze. John Calhoun z Visceral Games twierdzi jednak, że jego ekipa musi mieć pewność, iż uda jej się poszerzyć potencjalne grono odbiorców.
Dead Space 3 niesie ze sobą wiele zmian, a przynajmniej niektóre są niestety zmianami na gorsze. John Calhoun z Visceral Games twierdzi jednak, że jego ekipa musi mieć pewność, iż uda jej się poszerzyć potencjalne grono odbiorców.

Jak powiedział w rozmowie z redaktorami serwisu Computer and Video Games:
Musimy mieć pewność, że poszerzamy grono odbiorców. Są fani gier akcji i miłośnicy survival horrorów, którzy mają 19-20 lat i do tej pory grali wyłącznie na smartfonach - mikrotransakcje to dla nich standardowa część rozgrywki. To inna generacja. Jeśli zamierzamy wciągnąć tych ludzi do naszego świata, musimy mówić ich językiem, ale jednocześnie nie alienować dotychczasowych fanów.

Szkoda tylko, że to właśnie odcięcie się od dotychczasowych (i najwierniejszych) miłośników serii wydaje się być tym, na co zdecydowało się EA. Nie dzielmy jednak skóry na żywym niedźwiedziu i z wyrokiem poczekajmy do premiery tego tytułu.

Tagi: dead space 3 ea Electronic Arts Visceral Games