Wiceprezes Capcom: "Ankieta którą przeprowadziliśmy bardzo nam pomogła"
Pamiętacie ankietę w której japońska firma pytała nas o to, co chcielibyśmy otrzymać z ich rąk i najlepiej nad czym by pracowali? Otóż ankieta się skończyła, więc wiceprezes Christian Svensson postanowił skomentować jej wyniki, a także zaangażowanie społeczności, które było ogromne - oddano ponad 60 tysięcy głosów...Pamiętacie ankietę w której japońska firma pytała nas o to, co chcielibyśmy otrzymać z ich rąk i najlepiej nad czym by pracowali? Otóż ankieta się skończyła, więc wiceprezes Christian Svensson postanowił skomentować jej wyniki, a także zaangażowanie społeczności, które było ogromne - oddano ponad 60 tysięcy głosów...
Svensson swoją wypowiedź zamieścił na forum Capcom w odpowiedzi na zapytanie, dlaczego wyniki zniknęły z sieci:
Myślę, że zaangażowanie społeczności w ankietę było fantastyczne (ponad 60 tysięcy głosujących) i podobnie uważa japoński oddział firmy. Czas by siąść i zastanowić się nad wynikami.
Dane zebrane w ankiecie są bardzo pomocne i powiedziałbym - ukierunkowują nas jak mamy działać w najbliższym czasie (szczerze, to niektóre z nich to rzeczy którymi zajmujemy się już jakiś czas) i którym nadać priorytet. Moim następnym zadaniem jest przekonać włodarzy w Japonii przy użyciu tych danych (które także otrzymali) i dopilnować by prace pasowały do profilu firmy.
Gry o które pytaliśmy z reguły potrzebują miesięcy by zostać zaakceptowane i około roku by zostać stworzone, więc nie rozbudzałbym na razie swoich oczekiwań zbyt mocno. Ale jak mówiłem - niektóre gry o które pytaliśmy są w fazie dewelopingu i usłyszycie o nich w najbliższym czasie.
Ja od siebie dodam, że te gry w trakcie tworzenia mogłyby być z serii Onimusha i Dino Crisis.